andreastrones Skrevet Mars 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2013 jeg har full forståelse for at det er delte meninger med dette interiøret, noe annet ville vært sjokkerende! Men da jeg fant denne bilen for salg så vurderte jeg til at fordelene veide vesentlig over ulempene, og jeg ønsket å ta sjansen på denne bilen. Lav kilometerstand, svært pent behandlet, ACS understell og en attraktiv utstyrsliste veide imot et sprøtt interiør. OK, kanskje mange ønsker et standard sort interiør, men jeg regner med det finnes en der ute som faller pladask for bilen. Og takk og pris for at vi er forskjellige! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M85 Skrevet Mars 27, 2013 Share Skrevet Mars 27, 2013 Så det var dere som henta denne ja. Sikla litt på denne også når jeg og kollegaen din Dan skulle finne bil til meg. Men interiøret falt ikke helt i smak, kanskje bildene var sånn. Men den er veldig unik og rå bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Mars 27, 2013 Share Skrevet Mars 27, 2013 Kul M5 Morro at noen tør og skille seg ut! Men ser jo at det ikke er noe problem på bilene deres.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreastrones Skrevet April 11, 2013 Forfatter Share Skrevet April 11, 2013 Da er nye bilder lagt ut i første post, hva syntes dere ift tidligere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 Grom Møtte bilen på vei inn mot Hønefoss for noen dager siden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 Elsker den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Synes den var tøff jeg virkelig oppsiktsvekkende interiør, men gjør jo ikke noe å skille seg ut ifra mengden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Nydelig M5! Synes interiøret var dritpent jeg, likte at deler av midtkonsollen var i samme type skinn som setene. Fin kontrast til det sorte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå