bmw_roadkill Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 har en e39 me navi som jeg nylig har kjøpt. men navi cd er ødelagt og jeg har ingen copi. leste litt på googe at det funker med brent cd-r i navi. noen som har prøvd? og som vet hvor jeg kan få meg en kopi til mk1\2? har leta litt men finner ingen seeds. annyone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Hvis du registrerer deg så finner du sikkert det som trengs her http://gpsunderground.com/forum/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwf11 Skrevet April 10, 2013 Share Skrevet April 10, 2013 Really? Du mener sende over VIN nummer + kredittkort detaljer til Sergej eller hans like til en LT / RU / PL epostkonto og få en hacket FSC kode tilbake som kanskje virker .. eller gjør noe mer enn det den skal når du importerer den inn i det aller helligste i bilen din... Sjekk denn tråden før du gjør det http://gpsunderground.com/forum/bmw/21107-bmw-navigation-dvd-road-map-europe-premium-cic-2013-2-a-9.html I tillegg er det ulovlig ... Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 10, 2013 Share Skrevet April 10, 2013 Er det bare jeg som ikke helt forstår sammenhengen her eller er noe fjernet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet April 12, 2013 Share Skrevet April 12, 2013 Som sagt ett Gps forum som man kan registrere seg å få info om alle typer Gps system,e39 bruker versjonen som kalles Bmw High,selvsagt skal man ikke levere ut noe nr eller betale noe,om man velger å laste ned gratis er jo eget ansvar på samme måte man laster ned musikk,Scaninavia cd har jeg sett til salgs på finn.no flere ganger men husker ikke firmanavnet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_roadkill Skrevet April 12, 2013 Forfatter Share Skrevet April 12, 2013 heheh takk for respons. jeg har uansett ikke tenkt å legge igjen no info om noesomhelst noe sted.. ska sjekke ut wwwundergroundgps . men nå var det ikke DVD version jeg ikke finner, dem er det mange av.. men heller Cd version (700mb)..da jeg ikke har mk4 navi men mk 1eller 2 som bruker cd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 Bor du i sarp så har jeg en 2012 scandinavia cd liggende,du kan få den til helgen,fredag kveld eller lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rydin Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 http://gpsunderground.com/forum/navteq/ ... 013-a.html Den har jeg lastet ned til min mk2 navi. Fungerer fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 http://gpsunderground.com/forum/navteq/17242-europackage-vdo-dayton-non-c-iq-cd-pack-v-2012-2013-a.htmlDen har jeg lastet ned til min mk2 navi. Fungerer fint Ja det er den jeg har,fungerer også perfekt i mk4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_roadkill Skrevet April 18, 2013 Forfatter Share Skrevet April 18, 2013 navi bare spøtter den ut igjen.. 8x burn me imgburn. er det noe jeg må fixe før jeg brenner ut? jeg har mk1. (sw 1-1/72) men det står det ska gå med 1-2-3 og mk4.. men når det er sakt så må jeg advare andre om at AVIRA antivirus oppdaget og fjernet 1-2 virus via download host . "putlocker downloader" pga reklame eller what not?? ikke helt sikker men selve fila du laster ned er fri for virus ,og du må gjøre fila om til .rar for å få extracta inholdet som er, ccd og cue fil.. jeg har forløpig ikke fått navi til å godta cd ,, noe jeg gjør galt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rydin Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 Jeg åpnet bare .cue fila i imgburn og brant på laveste hastighet brenneren min klarte. Som var 16x. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 Brenn på laveste hastighet på en verbatim cd,går det ikke da er det nok feil på spilleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå