saevik Skrevet Juli 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2013 No comment Neida, gå for magefølelsen du, dette lå vel litt i kortene siden du spurte om hvite felger passet for noen uker siden Ja det var fristende, og fristelsen blei for stor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 Meget pent! Er nesten så de "skriker" litt, men når resten av bilen er i såpass mørke og duse farger så synes jeg det er en strålende kontrast Nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 Ble friskere nå ja!!! Er egentlig var for hvite felger, men dette likte jeg Bedre enn de kjeeedelige grå vanlige "alle har" felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Juli 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2013 Takker for ros Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Juli 12, 2013 Share Skrevet Juli 12, 2013 Not for me... Men, heldigvis, hver sin smak! Har du BBS senterkopper på felgene..? Det er ikke BBS..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Juli 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2013 Not for me... Men, heldigvis, hver sin smak! Har du BBS senterkopper på felgene..? Det er ikke BBS..? Nøye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Juli 12, 2013 Share Skrevet Juli 12, 2013 Uten tvil ros Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Juli 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2013 Uten tvil ros Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Juli 12, 2013 Share Skrevet Juli 12, 2013 Rå familiebil !! hva heter fargen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Juli 12, 2013 Share Skrevet Juli 12, 2013 Beklager hvis det ble sett på som kritikk, det var ikke meningen Var mer et spørsmål... Uansett, bilen er knallfin, men hvite felger på en ny 3´er er jeg ikke helt sikker på, mulig en vanesak men... Og ofte et helt annet inntrykk i virkeligheten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Juli 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2013 Rå familiebil !! hva heter fargen? Mineral Grey Kjekt å høre at dere liker bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Juli 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2013 Beklager hvis det ble sett på som kritikk, det var ikke meningen Var mer et spørsmål... Uansett, bilen er knallfin, men hvite felger på en ny 3´er er jeg ikke helt sikker på, mulig en vanesak men... Og ofte et helt annet inntrykk i virkeligheten! Blei sett på som litt kritikk ja tenkte du var en slik som mente at det ikkje skulle være bbs klister på annet en orginal felg.. Satt på bbs merke fordi svart logo passet bedre enn crom/sølv som var orginalt.. Det blei bbs fordi desse felgene ligner litt på noen bbs.. Men nei det er ikkje orginal felger, felgene er ikkje lakket enda.. Er bare påført "plasti Dip" Kan tas av igjen, var bare for å se hvordan det blei.. Er til vurdering at dei skal pulverlakkeres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Juli 12, 2013 Share Skrevet Juli 12, 2013 Hvordan var det å "plasti dippe" felgene, gjorde du det selv..? Lurte på å gjøre det med mine orginale vinterfelger, til mørkere grå f.eks... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Juli 12, 2013 Share Skrevet Juli 12, 2013 Det der såg bra ut Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Juli 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2013 Hvordan var det å "plasti dippe" felgene, gjorde du det selv..?Lurte på å gjøre det med mine orginale vinterfelger, til mørkere grå f.eks... Det var enkelt.. berre å spraye på, eg var ikkje så nøyen på det men ekje vansklig.. berre å lakke alt åso riv du av det som du ikkje vil ha lakka.. brukte 3 bokser, hadde kjøpt ei til om det skulle gjerast skikkelig.. blei 4 5 strøk å d måtte til.. tørker på 4 timer, men veit ikkje hvordan det er å holde reint enda sida ein ikkje før bruke så mye avfetting.. tiden vil vise:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå