saevik Skrevet Mars 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2013 Gratulerer med from bil ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 27, 2013 Share Skrevet Mars 27, 2013 Gratulerer med tøff bil! Må følge med her. Gøy at noen gidder å kjøpe med litt motor også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Mars 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2013 Gratulerer med tøff bil! Må følge med her. Gøy at noen gidder å kjøpe med litt motor også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EasyL Skrevet Mars 27, 2013 Share Skrevet Mars 27, 2013 Mineral grey er så nydelig. Blir bra dette. Grattis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Mars 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Mars 28, 2013 Share Skrevet Mars 28, 2013 Grattis med fin bil Har en F31 selv og har faktisk sett såvidt på det eksosanlegget du har bestilt, har du fått det enda..? Monterer du selv? Og vet du hvordan BMW stiller seg til modifisering av eksosanlegg, sånn garantimessig..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Mars 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2013 Hadde samme eksos på min forige bmw ( E93 ) var storfornøyd med det derfor bestilte eg det igjen:) Har ikkje kjika so mykje på korleis d må blir gjort for monterting men regner med eg fikser det selv.. All garanti blir som før ved skifte av eksos:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Mars 28, 2013 Share Skrevet Mars 28, 2013 Betryggende med garanti Da er det ikke umulig at jeg ryker på noe lignende selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Mars 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2013 Betryggende med garanti Da er det ikke umulig at jeg ryker på noe lignende selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sorzy Skrevet Mars 29, 2013 Share Skrevet Mars 29, 2013 Et lite spørsmål ang. eksosen du har bestilt. Er det riktig at man også må bestille med en 335i diffusor (vanlig eller i karbon) for at dette skal passe? Isåfall, hvilken type valgte du og bestilte du også lakkering slik som på bildet (http://www.insideperformance.de/images/ ... haust9.jpg). Fint om du kan ta noen bilder når du får kitet og under montering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Mars 29, 2013 Share Skrevet Mars 29, 2013 Tror man kan bruke originalt 335i diffuser? Fra sedan riktignok... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Mars 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2013 Et lite spørsmål ang. eksosen du har bestilt. Er det riktig at man også må bestille med en 335i diffusor (vanlig eller i karbon) for at dette skal passe? Isåfall, hvilken type valgte du og bestilte du også lakkering slik som på bildet (http://www.insideperformance.de/images/ ... haust9.jpg). Fint om du kan ta noen bilder når du får kitet og under montering Du må bestille diffuser ja, eller som nevnt ovenfor her bestille orginal 335i diffusor.. Riktignokk billigere å bestille det med Insideperformance.. Eg valgte å lakkere den i bilensfarge da Carbon vises dårli på Mineral Grey i mine øyner, og eg var ikkje tenkt å bytte noe annet til Carbon.. Snakket veldig mye med Insideperformance, då dei var nyskerrige på hvor eg kom fra og korleis eg hadde høyrt om dei sida eg var frå Norge. Veldig hyggelig person eg snakket med med navn Jurgen Oehler.. Skal prøve og ta bilder under montering av diffuser og eksosanlegg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Mars 29, 2013 Share Skrevet Mars 29, 2013 Du vet ikke hvor heldig du er!! Grattis, kjempe vogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ducatiboy72 Skrevet Mars 29, 2013 Share Skrevet Mars 29, 2013 Gratulerer med ny bil! Har lyst på ny eksos selv. Kjipt med kun et enderør på 320i Med bryllup og bryllupsreise snart er jeg redd for at det må vente til høsten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Mars 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2013 Du vet ikke hvor heldig du er!! Grattis, kjempe vogn Takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå