Silverboy Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 Nei vil ikke tro det er hovedfunksjonen, man ønsker vel normalt ikke å holde tempen høy på en bensinbil, men på en diesel kan jo det være en bieffekt som jeg tenker meg det kanskje kan legges skyld på dersom man får problemer med filteret på en diesel bil som har fått montert annen uoriginal eksos... Har snakket litt med han eg bestilte eksosen med, og dei seier at deres eksos er godkjent og testet av bmw og vil bli sendt med TUV papir som tilfredstiller EU grav ved eventuell EU kontroll/service om noen skulle være pirkette.. Eksos ventilen som er der opprinnelig på orginal ekosen vil ikkje bli brukt videre da den er der kun for å dempe lyd ved oppstart og ved bestemte turtall i bestemt gir.. En vil ikkje få feilkode ved å koble denne ifrå og har ingenting med tempertatur og gjøre Den testrapporten og godkjenningen fra Bmw skulle jeg likt å sett har hørt mange påstå det samme så fort det er TÜv papirer, men det har jo med hva som er trygt, miljøkrav, støykrav osv. Vet også at spjeldet jobber som du sier og ikke er der for varme, men vil fortsatt tro at dersom man har en diesel som får dpf problemer og man har annen eksos så KAN det by på problemer med garanti.. (Hvis forhandleren velger å legger vekt på det i søknaden) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 Tror nok "godkjent av Bmw" stammer fra det norske veivesenet, der stort sett alt som skal godkjennes på bil kun godkjennes hvis "Bmw" sier det er greit.. Sånn er det jo ikke akkurat med tuv.. Forøvrig pussig nok at magnaflow tuv godkjenner, for de er vel amerikanske og de pleier å bry seg fint lite om tuv, men de satser kanskje stort i Tyskland? Forøvrig så den skikkelig tøff ut på bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet April 5, 2013 Forfatter Share Skrevet April 5, 2013 Bmw i norge er ikkje dei samme som bmw i tyskland, mye som går i utlandet Men time will show Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet April 11, 2013 Forfatter Share Skrevet April 11, 2013 Pakke i posten idag Snacks til hjula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet April 12, 2013 Forfatter Share Skrevet April 12, 2013 Vasking pågår idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet April 12, 2013 Forfatter Share Skrevet April 12, 2013 Innholdet i pakken som kom idag, ferdi lakkert frå Insideperformance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 13, 2013 Share Skrevet April 13, 2013 Antar det er M performance diffuseren, men hvordan er den lakket, ser jo orginal matt ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet April 13, 2013 Share Skrevet April 13, 2013 Det er inside performance's egen diffuser, ikke M Performance..? Gleder meg til å se bilder og høre din erfaring med lyd, fått eksos også..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet April 13, 2013 Forfatter Share Skrevet April 13, 2013 Lakket kun på sidene slik den skal være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet April 13, 2013 Forfatter Share Skrevet April 13, 2013 Eksos er ikkje kommet enda.. dette er insideperformance sin diffuser ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet April 14, 2013 Share Skrevet April 14, 2013 Jeg er litt spent på hvordan det blir med ny eksos, har lest at noen som har fått bygget om eksosen plages med en type konstant ulyd ved visse turtall og gjerne da på motorvei. Hvordan er erfaringene dine med dette siden du også hadde bygget om på forrige bil..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet April 14, 2013 Forfatter Share Skrevet April 14, 2013 Etter erfaringer hadde eg ikkje bestilt dette anlegget om ekosen plages med en type konstant ulyd ved visse turtall Eg var strålende fornøyd med oppsettet på forrige bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet April 18, 2013 Forfatter Share Skrevet April 18, 2013 Vurderer å bytte til noen kvite felger eller lakke dei eg har? Noen formeninger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 Hvite felger på denne..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 Meget fin Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå