Stalin Skrevet April 8, 2013 Skrevet April 8, 2013 Hva skal du ha for begge speilene? og hvordan ser dørhåndtaket på venstre side bak, ut på denne? sort plastikk med chrome håndtak? på min er det knekt så hadde vært greit med hele greien
Margeir Skrevet April 8, 2013 Forfatter Skrevet April 8, 2013 Hva skal du ha for begge speilene? og hvordan ser dørhåndtaket på venstre side bak, ut på denne? sort plastikk med chrome håndtak? på min er det knekt så hadde vært greit med hele greien 500kr pluss frakt for begge, det ene speilet det reflekterer veldig dårlig, og det dørhåndtaket er i god stand vanlig farge på det ikke noe chrome håndatak 250 plus frakt
Margeir Skrevet April 8, 2013 Forfatter Skrevet April 8, 2013 Hvor mye skal du ha for bakfangeren ? 800,- jeg sendte deg PM
Margeir Skrevet April 9, 2013 Forfatter Skrevet April 9, 2013 har du den fortleppe enda ? Ja men den har en sprekk :/
Stalin Skrevet April 10, 2013 Skrevet April 10, 2013 Er speilene helt like om det er elektrisk innfeldbart eller ikke? om jeg kan ta begge dekslene dine så gjør jeg det, visst de passer over på de jeg har
Margeir Skrevet April 13, 2013 Forfatter Skrevet April 13, 2013 Er speilene helt like om det er elektrisk innfeldbart eller ikke? om jeg kan ta begge dekslene dine så gjør jeg det, visst de passer over på de jeg har Di er i like størrelse hvis du tenker på det? du har ikke elektrisk innfeldbar?
Margeir Skrevet April 13, 2013 Forfatter Skrevet April 13, 2013 Har du luftmassemåler? Nei, dessverre..
sv-rober Skrevet April 15, 2013 Skrevet April 15, 2013 har du innerskjerm høyreside framme med tempraturføleren?
Margeir Skrevet April 15, 2013 Forfatter Skrevet April 15, 2013 har du innerskjerm høyreside framme med tempraturføleren? Har innerskjerm, men tempføleren er solgt.
Margeir Skrevet April 18, 2013 Forfatter Skrevet April 18, 2013 Send meg PM, om deler så svarer jeg fort så mulig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå