Rogeren Skrevet April 9, 2013 Skrevet April 9, 2013 Gå en annen plass på etterkontroll hvis du mener det er feilaktig oppførte feil. Da skal de kunne godkjenne, selv om du ikke har gjort noe. Ingen som krever nye deler, eller skiftede i det hele tatt, så lenge feilen ikke er til stede ved etterkontroll. sent by me, with Tapatalk 2
gkw89 Skrevet April 23, 2013 Skrevet April 23, 2013 her er det ingen som er enig allikevel så, da kan man jo bare droppe den diskusjonen Tydelig at ansatte ved verkstedet ditt trenger kursing i periodisk kontroll.. Han bor i Sverige Gudskjelov så er kanskje unnskyldt di på verksted der? Hehe i Sverige er jo "alt lov" Selv om jeg bor i Sverige betyr ikke det at jeg jobber der jobber i oslo Og til de av dere som driver med EU, så sender dere vel inn kontrollen til BUS-serveren? Det betyr ikke at du har sendt det til biltilsynet, biltilsynet får først kontrollen til seg, når det blir lagt inn en godkjent en... for du bruker bare referansenr på den EU kontrollen du selv er fornøyd med, verre er det ikke... det var svaret jeg fikk nå ihvertfall når jeg spurte Skal dere ha samme svar så er det risløkka trafikkstasjon jeg har hørt med, thorbjørn tror jeg han heter
Aroid Skrevet April 23, 2013 Skrevet April 23, 2013 Går greit vis de 2 firma har busspek. Vist den ene er merke forhandler så har dem eget system. Da får biltilsynet 2 referanse nr. Vist en av dem er ikke godkjent så er ikke bilen godkjent oss biltilsynet. Bare ring å hør igjen du.. Eller du kan test det ut å bli stoppet i kamra kontroll og kamra leiter opp i registre så får den opp 1 referanse som ikke er godkjent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå