morten.2 Skrevet Mars 27, 2013 Skrevet Mars 27, 2013 Jeg skal sette på ny frontkasett på Min 89mod E30 Er det noen som kan ta et nøyaktig mål for meg fra et fast punkt, så jeg får den på rett plass? Fra der rammevangen stopper eller den bolten til jording som stikker ut på hver side. Noe ala dette:
Hardtop Skrevet Mars 27, 2013 Skrevet Mars 27, 2013 Ser du det ikke på merkene etter gamle sveisepunkter?
morten.2 Skrevet Mars 27, 2013 Forfatter Skrevet Mars 27, 2013 Det er jo ikke hull i den nye kasetten,og den gamle er desverre kastet. Ser jo litt leia på det,men det hadde vært greitt å ha det nøyaktig
Hardtop Skrevet Mars 31, 2013 Skrevet Mars 31, 2013 Glemte bort at jeg tok bilder og mål her. Målte oppå ryggen av vangen venstre side, fra senter av jordingsbolt til falsen/ryggen på kassetten. 285mm. Klarte ikke å måle til bunnen av kassetten, slik du viser på bildet, ettersom radiatoren står i veien. Et kanskje bedre mål er under vangen, i tilfelle jordingspunktets plassering kan variere. Målte fra skjøten på vangen til kassett. 300 mm. Dette er også venstre vange, men da kan du kanskje bare måle til enden av vangen, og bruke på høyre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå