Gå til innhold

Sette inn 2DIN spiller i BMW E46.. erfaring og tips?

Anbefalte innlegg

Hei!

Vurderer å sette inn en 2din spillier i ny-bmw'en.. Satt å surfet litt på ebay å kom over denne: http://www.ebay.com/itm/NEW-IN-DASH-PF7146B7-2DIN-CAR-DVD-PLAYER-GPS-SD-USB-RADIO-STEREO-BMW-E46-/350738204841?pt=US_Video_In_Dash_Units_w_GPS&hash=item51a9a048a9

Noen som har prøvd denne? eller har gode erfaringer med andre 2din spillere?

2DIN spilleren jeg skal ha må ha;

Aux

Canbus ( multifunksjonsrattet må funke )

Bluetooth

Ipod

Touch ( selvfølgelig )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte nok android utgaven ja, så meg for blind på negative omtaler om den, tenkte jeg så så mye positivt #-o

Eneste grunnen til jeg valgte android var spotify, som funker dårlig o.o

Android siden er bare søppel, touch skjermen er for all del ikke beregnet for annet en trykking, mens man må bla og diverse på android :/

Musikk over bluetooth er ikke spesielt bra, det er 10 ganger bedre i en nyere bil med det originalt og en gammel spiller jeg hadde.

I tillegg spilte original spilleren bedre, finere lyd.

Bare noen ganger spilleren vil lese musikk fra SD kort, når jeg spiller med USB kan alt plutselig låse seg, kan ikke skifte sang eller stoppe musikken, men den spiller fortsatt o.o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener å ha lest at det går an en plass, undersøkte det for en tid tilbake..

Jeg tørr ikke si det 100% sikkert, men leste noe med at manuell klima også er elektrisk styrt.

Skulle vertfall ikke være noe problem så jeg forstod :) bare å ta den fram å se egentlig, ganske enkel å ta ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å flytte varmestyringen ned når man har den gamledagse styringen å ikke den digitale? er det mye arbeid generelt med å sette inn en 2din spiller i e46? er det noe som må kuttes til?

vet ikke dette med varmestyringen, men er vel relativt enkelt å få inn en 2 din som er laget til bilen, må skjære litt hvis du skal ha inn en vanlig 2 din spiller.

Disse kinaspillerene fra ebay, dynavin inkludert er fine å se på, men er som oftest bare elendige, lager støy og elendig lyd. Hadde jeg vært deg så hadde jeg enten gått for ordentlig enkel-din eller dobbel-din spiller. Spesielt hvis du liker god lyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...