Gå til innhold

Hvem viser Rallycross på TV?

Jan E-28
 Share

Anbefalte innlegg

NM kan du ihvertfall finne på min hjemmeside. Samt dvd. Om du er interessert i NM og ikke kun EM. Jeg lager filmer fra hver nm runde. Hovedsakelig klasse 3.

Det som blir vist på tv er så alt for lite. Ikke komplette omganger og klippet sammen så det bare blir rotete. Vet ikke hvordan Viasat Motor er da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker. Fant på sidene til Viasat motor at de har rettighetene.

Men i programmet deres finner jeg ikke noe sendinger. Så selv om de har rettighetene, så ser det ikke ut til at de kommer til å satse så veldig på å vise noe bra ut av det?

Eller sparer de opptakene for å vise de til tider i sesongen da det ikke skjer så mye annet?

Ofte er jo svenskene bedre til motorsport på TV, men har ikke klart å finne noe der heller. Men Viasat har kanskje skandinaviske rettigheter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klipt fra viasat motor ang EM

Og derfor satser vi i Viasat mer på rallycross enn noensinne også. Fem av løpene i årets sesong skal sendes direkte, blant annet fra den norske EM-runden på Lånke som vi planlegger å sende på Viasat 4. Fra åpningsløpet på Lydden Hill blir det en times sending på Viasat Motor onsdag den 3. april klokken 21.00 og på Viasat 4 klokken 23.30 – rett etter Champions League.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der var de ute på Facebook med melding om noe som allerede er kjørt :-)

Får heller vente med å se på det når de som nevnt viser direkte senere i sesongen.

Syntes ikke det er noe morsomt å se på opptak når en allerede vet resultatet :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...