Jan E-28 Skrevet Mars 28, 2013 Share Skrevet Mars 28, 2013 Tenkte å prøve og få med meg noen Rallycross runder på TV. Men klarer ikke å finne hvilken kanaler som sender? Første runde går til helga i England. Er eneste mulighet live på www.rallycross.com ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lampeskjerm Skrevet Mars 29, 2013 Share Skrevet Mars 29, 2013 Etter hva jeg har fått med meg skal Viasat Motor sende dette i år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 29, 2013 Share Skrevet Mars 29, 2013 NM kan du ihvertfall finne på min hjemmeside. Samt dvd. Om du er interessert i NM og ikke kun EM. Jeg lager filmer fra hver nm runde. Hovedsakelig klasse 3. Det som blir vist på tv er så alt for lite. Ikke komplette omganger og klippet sammen så det bare blir rotete. Vet ikke hvordan Viasat Motor er da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan E-28 Skrevet Mars 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2013 Takker. Fant på sidene til Viasat motor at de har rettighetene. Men i programmet deres finner jeg ikke noe sendinger. Så selv om de har rettighetene, så ser det ikke ut til at de kommer til å satse så veldig på å vise noe bra ut av det? Eller sparer de opptakene for å vise de til tider i sesongen da det ikke skjer så mye annet? Ofte er jo svenskene bedre til motorsport på TV, men har ikke klart å finne noe der heller. Men Viasat har kanskje skandinaviske rettigheter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet Mars 30, 2013 Share Skrevet Mars 30, 2013 Klipt fra viasat motor ang EM Og derfor satser vi i Viasat mer på rallycross enn noensinne også. Fem av løpene i årets sesong skal sendes direkte, blant annet fra den norske EM-runden på Lånke som vi planlegger å sende på Viasat 4. Fra åpningsløpet på Lydden Hill blir det en times sending på Viasat Motor onsdag den 3. april klokken 21.00 og på Viasat 4 klokken 23.30 – rett etter Champions League. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan E-28 Skrevet Mars 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2013 Se der var de ute på Facebook med melding om noe som allerede er kjørt Får heller vente med å se på det når de som nevnt viser direkte senere i sesongen. Syntes ikke det er noe morsomt å se på opptak når en allerede vet resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemartin Skrevet April 1, 2013 Share Skrevet April 1, 2013 Jeg var overbevist om at NRK skulle sende rallycross denne sesongen, men nei gitt.. Se alle viasat sine rallycross sendinger her: http://www.sol.no/underholdning/tv/guid ... Rallycross Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juni 15, 2013 Share Skrevet Juni 15, 2013 Teit at de ikke sender live i dag da... Kun innspurten i morra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå