Gå til innhold

Modifisere eksosanlegg F31, forslag..?

BMWBølla
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 90
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjør på, det er din bil! :applause:

Har sett verre ting, også her på forumet....... :oops:

Når det er sagt så hadde ikke jeg fått montert 4 rør på min 320, men det er min bil og min smak 8)

Får muligens vite litt mer om anlegget fra Magnaflow imorgen, spent på utfallet der! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er sagt så hadde ikke jeg fått montert 4 rør på min 320, men det er min bil og min smak 8)

Får muligens vite litt mer om anlegget fra Magnaflow imorgen, spent på utfallet der! :D

Nei er jo det som er problemet, jeg får ikke det jeg heller pga bensinpumpen. Men er veldig spendt på hva du syntes om megaflow sitt ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende :) Den M performance leppa koster 5600,- veil.

Takk, skal vurdere! :)

Har du (eller noen andre) peiling på hvor mye mer (u)lyd jeg bør forvente ved montering av et Magnaflow Catback eksosanlegg på bilen min..? Tenker da ved normal kjøring på lavt turtall...

Jeg synes såklart at litt dyp og tøff lyd er kult, men vil det bli sånn at kona ikke synes det er like kult..? Haha :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om du er " den andre personen" som Freddy hos Bilens Eksosanlegg sjekker leveringa av Magnaflow til 320i for?! Jeg også skulle få beskjed i morgen hvis de fikk noe tilbakemelding fra USA. Han bekreftet at det var under utvikling nå. Prislapp rett under 10.000 (pluss at vi må ha diffuser).

Jeg lurer også på forskjellen i lyd på disse to. Vil MF bli too much, eller veldig bra? BMW sitt låter jo svært fint på 328i, så har trua på det også... What to do!? :?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om du er " den andre personen" som Freddy hos Bilens Eksosanlegg sjekker leveringa av Magnaflow til 320i for?! Jeg også skulle få beskjed i morgen hvis de fikk noe tilbakemelding fra USA. Han bekreftet at det var under utvikling nå. Prislapp rett under 10.000 (pluss at vi må ha diffuser).

Jeg lurer også på forskjellen i lyd på disse to. Vil MF bli too much, eller veldig bra? BMW sitt låter jo svært fint på 328i, så har trua på det også... What to do!? :?:

Haha, det høres riktig ut, han nevnte også en annen, morsomt :wink:

Vi får vente i spenning på videre info imorgen da! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at du også har fått svar nå... Anlegget var kun på tankestadiet nå, og ville ikke være klart før over sommeren :? Da blir det nok et BMW anlegg på meg. Liker uansett logoen på endestussene veldig godt, så det blir bra! Men før jeg bestiller har jeg bedt om bekreftelse på at de faktisk får det til, mtp adapter.

Vet du hva som menes med «The 320i does not however have the cablings for the exhaust flap/valve release» som det står i linken http://www.f30post.com/forums/showthrea ... st13658184 ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at du også har fått svar nå... Anlegget var kun på tankestadiet nå, og ville ikke være klart før over sommeren :? Da blir det nok et BMW anlegg på meg. Liker uansett logoen på endestussene veldig godt, så det blir bra! Men før jeg bestiller har jeg bedt om bekreftelse på at de faktisk får det til, mtp adapter.

Vet du hva som menes med «The 320i does not however have the cablings for the exhaust flap/valve release» som det står i linken http://www.f30post.com/forums/showthrea ... st13658184 ?

Jeg er enig med deg i heller kjøpe M-eksos potte, da bilen blir i full M :D

Vet du hva det koster med originalt M-eksos anlegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte det, litt kjipt at det ikke var klart før sensommeren...

MEN, vi ble enig om å bestille opp Magnaflow Catback til 328i også skulle de gjøre et forsøk,

de tar risken om det ikke funker så da får vi se [-o<

Han hadde trua og sa han hadde ikke bestilt det om han ikke trodde det skulle funke...

De har hatt flere henvendelser, vil derfor bruke bilen min som "forsøkskanin", går det ikke så monterer de tilbake til orginalt gratis. Grei deal synes jeg.

Da er jeg spent på både om det kommer til å funke, og også ikke minst hvordan lydbilde blir! :roll:

Gikk jo fra å egentlig bare ville ha 2 rør som ser litt bedre ut enn det ene enkle, til å faktisk bestille et anlegg som koster nesten 10.000....... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med deg i heller kjøpe M-eksos potte, da bilen blir i full M :D

Vet du hva det koster med originalt M-eksos anlegg?

Jeg har ikke sjekket hva dette koster, men er visst ikke noe enklere å få dette montert heller så...

+ at etter hva jeg har lest så får du mer for pengene i f.eks Magnaflow sitt anlegg.

Men vet som sagt ikke hva det koster eller hvordan lydbilde er i noen av de...

Kan si jeg liker det jeg hører i Magnaflow´s promo video av anlegget på youtube hvertfall 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For håpe at det ikke blir for mye lyd heller, for det er jo slitsomt i lengden.

Prøvde en F13 640i med M performance eksos, og det var veldig bra.

Enig, men vanskelig å forklare for dem hva jeg synes er for mye lyd, derfor er jeg veldig glad for at jeg får teste det på bilen selv noen dager før jeg må bestemme meg, fornøyd med det :)

Som nevnt så er det jo faktisk en familiebil og vil ikke ha huepine halvveis til hytta :shock:

Blir det for mye så finner de helt sikkert en annen løsning jeg kan leve med, vil hvertfall ha dobbel stuss bak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originalt M eksos ligger på snaue 12.000 veiledende. Og diffusoren nesten 900. Men i dag var det kampanje på alle deler bestilt hos Bavaria, så da kommer pakka på under 10.000! Montering kommer i tillegg. Får håpe lyden blir like bra som jeg hører på YouTube på en 328.

Hørtes litt fristende ut med 328 Magnaflow anlegg også! Men da får vi én av hver som vi kan poste lyd og bilder av om ikke så lenge, håper jeg. Venter i spenning på hvor lang levering det er... Blir det for ille avbestille jeg og går for din løsning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...