Gå til innhold

Modifisere eksosanlegg F31, forslag..?

BMWBølla
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 90
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis du tenker på anlegget så har jeg her et originalt M Performance anlegg som i utg.pkt er ment for 328i, men hvor en adapter ordner overgangen. Veldig snasent med M logo på stussene :D

Men nå har det utrolige skjedd; jeg sitter plutselig kanskje med to anlegg til bilen! :shock: Derfor selger jeg kanskje M anlegget til en hyggelig pris hvis det er noen som er interessert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg fikk det satt på av Bilens Eksos her i Oslo. Forhandler vil ikke gjøre det selv da adapteren som kobler sammen anleggene ikke er original... I dems øyne så "passer ikke anlegget". Uansett har et eksosfirma bedre kunnskap om eksos enn forhandler, vil jeg tro...

Når det er sagt så var ikke jobben særlig komplisert. Med rett utstyr gjør en det nok egentlig greit selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtest veldig bra ut det. Fikk ikke mindre lyst på performance eksos nå nei...

Takk for at du tok deg bryet :)

Dette er slik jeg mener bilen burde vært levert, dobbel stuss og noe mer lyd :D

Jeg avventer til det kommer et eksos anlegg som er 100% tilpasset 320i, noe som de fleste skal levere rundt slutten av sommeren.

Fant et youtube klipp til fra smikkers http://www.youtube.com/watch?v=pbH02DDNiDg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtest veldig bra ut det. Fikk ikke mindre lyst på performance eksos nå nei...

Takk for at du tok deg bryet :)

Dette er slik jeg mener bilen burde vært levert, dobbel stuss og noe mer lyd :D

Helt enig.. Ser veldig stusselig ut originalt :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer min bil som Bilens Eksosanlegg har lagt ut, og for å si det med en gang, lyden er helt klart verdt investeringen alene, og kommer faktisk ikke helt til sin rette her. Må høres live! :)

Visste de skulle lage en snutt, derfor jeg ikke har stresset så mye med å legge ut en egen video... Er også bortreist om dagen så...

Gleder meg til å komme hjem til god bilen (og lyden) igjen!

De som har 320i, bare å bestille magnaflow anlegg hos Bilens Eksosanlegg, veldig proff oppfølging hele veien, og ja, bilen burde vært levert slik fra fabrikk!

Var ikke noe problem å montere magnaflow sitt anlegg ment til 328i på 320i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 11 months later...

Stemmer min bil som Bilens Eksosanlegg har lagt ut, og for å si det med en gang, lyden er helt klart verdt investeringen alene, og kommer faktisk ikke helt til sin rette her. Må høres live! :)

Visste de skulle lage en snutt, derfor jeg ikke har stresset så mye med å legge ut en egen video... Er også bortreist om dagen så...

Gleder meg til å komme hjem til god bilen (og lyden) igjen!

De som har 320i, bare å bestille magnaflow anlegg hos Bilens Eksosanlegg, veldig proff oppfølging hele veien, og ja, bilen burde vært levert slik fra fabrikk!

Var ikke noe problem å montere magnaflow sitt anlegg ment til 328i på 320i.

Hei, dette så suuuupert ut:))))))

Har kontaktet de, men har F31 med 4wd blir det likt da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...