fsundby1 Skrevet Mars 29, 2013 Skrevet Mars 29, 2013 Har standard seter i min bil uten el stoler.har lyst på el stoler å lurer på om det ligger klart kabler til å montere i??
D.Toft Skrevet Mars 29, 2013 Skrevet Mars 29, 2013 neppe. trekk frem + ledning og så jorder du rett i stolfestet
Robin L Skrevet Mars 29, 2013 Skrevet Mars 29, 2013 det er faststrøm på de ja. enten gjør du de skikkelig å kobler på i de originale sikringene eller så setter su opp en separat sikring ved batteriet. de originale sikringene er 30a så bruk min 4" kabel. husk fleksibel ledning i bil. send meg pm om du lurer på mere send meg pm. gjorde dette på min e39
fsundby1 Skrevet Mars 29, 2013 Forfatter Skrevet Mars 29, 2013 Ligger det ferdig sikringsholder i hanskerommet til el seter??
Robin L Skrevet Mars 29, 2013 Skrevet Mars 29, 2013 er vell i hanskerommet den originale sikringen sitter ja. du må kjøpe " pinner" for tilkobling her. dette har de ho bmw. er litt proffere å gjør det slik da enn fra batteriet. men ta å sjekk kablinga til setet som kommer fra bilen. de to tykkeste på tilkoblinga på setet er for el-sete. er du heldig er det ferdig men tviler : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå