Gå til innhold

Trenger råd! selge eller påkoste!

vebjørn13
 Share

Anbefalte innlegg

Hei :) som emne mitt sier trenger jeg råd!

Jeg har en veldig strøken BMW 316i (e46)

Alt av normale slitedeler er byttet de siste 2 årene, så Eu ok vil bli null problem de nermeste 5 årene kan jeg tenke meg!

Bilen har også vært på regelmessig service og har egentlig fått en god dose TLC igjennom sine leveår, og dette bærer preg!

Jeg vil si at jeg har veldig mye bil for pengene , ettersom den kun har rullet 165k med riktig utstyrspakke!

MEN ja det er et MEN det er jo feil motor! dog en veldig bra motor men litt lite power!

Jeg vurderer nå og selge den strøkende bilen, til fordel for noe mer gøy! Eller jeg kan kjøpe noen saftige felger, litt plast og dynavin som vil gjøre bilen helt komplett UTEN om motoren!

Har sett litt på pengene også, bilen får jeg ca 60k for kan jeg tenke meg, men vis jeg skal ha noe nytt morsomt må jeg fort ut med 80k da har jeg 20k å "leke" med, disse 20k kan jeg istedenfor invistere i felger ( GS bildeler har gode prise ifm 20års jubileum), dynavin og litt plast her og der og ha en bil jeg vet helt sikkert er i meget god stand.

spørsmålet mitt er da? hva ville du gjort? påkostet eller solgt ?

Eneste jeg angrer på er motorstørrelsen i bilen ikke fordi den er treig men fordi jeg vil ha noe som står V formet og lager go lyd. F.eks Dodge Dart

jdode3wnprvpmmv1ed1l.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp deg en annen bil! du vil nok ikke angre. Du kommer sikkert til å event koste på om du kjøper en med større motor å, men da for et bedre utgangspungt for å få tilbake litt av de pengene. Å koste på en 316 er greit nok det men dog ikke så "populære" på et senere marked.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst på en spesiell 530 E34! egentlig men de må hentes fra tyskland etc ! blir ikke så mye mer power men da er v8'r på plass og mulighetene er der!

Ombygg til m60b40 altså 4.0l v8'r er jo praktisk talt bolt on ;)

sent from a galaxy far far away...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...