Raymond86 Skrevet April 1, 2013 Skrevet April 1, 2013 Hva er beste måte og fjerne startsperren på e46 med EWS 3.3? Nåken som kan gjer det for ein billig peng?
SweetBMW Skrevet April 1, 2013 Skrevet April 1, 2013 Er ikke veldig lett å fjerne. Sjekk ut www.rpmmotorsport.net. Jeg brukte disse på min E46. Fantastisk service. Hvorfor skal du fjerne den? Hvis du har byttet motor så er det andre alternativer.
Raymond86 Skrevet April 1, 2013 Forfatter Skrevet April 1, 2013 Bilen vil ikkje alltid starte. Må koble fra batteriet ,starter ver gang eg har kobla fra og til igjen. Kjøpte ny nøkkel fra bavaria uten hell. Har og heilt flett nytt batteri. Carsoft viser 128 dme-ews port Som eneste feil melding...
OLEZZ Skrevet April 2, 2013 Skrevet April 2, 2013 Du kan jo prøve å ta en ews-dme synkronisering, selv om det trolig er noe galt.
journey Skrevet April 2, 2013 Skrevet April 2, 2013 Hadde samme problem på min bil i sommer. Er EWS modulen som er gåen.Kan teste det med å koble den ut istede for batteriet (ligger på venstre siden av rattstammen, bak det lille oppbevaringsrommet der) En ny koster ikke stort, men bmw nektet å programmere den uten å bytte ECU (aner ikke hvorfor). Jeg fant en som programerte den for meg uten å bytte ecu for 2-3k,-
kimf Skrevet April 2, 2013 Skrevet April 2, 2013 Jeg fjerner ews på disse, 3000kr ,motorstyring må sendes til bodø.
Raymond86 Skrevet April 4, 2013 Forfatter Skrevet April 4, 2013 ja blir nok sendt til deg kimf ,men eg ville bare undersøke om det fantes rimligere måter å løse problemet.
Raymond86 Skrevet April 8, 2013 Forfatter Skrevet April 8, 2013 Da var den sendt til Kimf. Satser på at han fikser dette problemet. Er sikkert ein røken EWS.
Raymond86 Skrevet April 25, 2013 Forfatter Skrevet April 25, 2013 KIMF fiksa problemet mitt! Bra service og komunikasjon heile veien. Annbefales. poison_4 reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå