Kimmit Racing Skrevet April 1, 2013 Share Skrevet April 1, 2013 94 mod 318Is med grom motor. Carbon bakluke carbon panser carbon Dtm leppe M3 styling M3 interiør(grått vader) nytt supersport coil over kitt Gs performance topp lager fremme Poppet Skjermbreddere motor: Wiseco stempler 84.50 Hpo råder pyramide ringet blokk ny oljepumpe/registerdeler Ferrea race ventiler supertech ventilfjær kitt Nye hydrauliske løftere(klarer stabile 8000 rpm) m3 custom spjeldrekke custom plenum hpo fuel rail "Aeromotive" BTR 450x300x76 intercooler 50mm dump ventil 3" eksos(meget spessiell lyd i denne motoren) Sachs 618 trykkplate og Kep 6 puck sinter lamell 650cc dyser KDFI datasprut Tial 40mm Wastegate Precision 5454MFS Turbo custom grenrør TFX ladestrykkstyring Innovate LC1 bredbåndslambda Har nå byttet til komplett m3 3.2 understell med alt av forringer og bremser nytt.sitter også 6 trinns m3 kasse. Bud over 130000.- eller bytte i E46 328 og større gjerne ombygd E36 M3/grom E30 tlf:90414171 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ttorp Skrevet Juni 14, 2013 Share Skrevet Juni 14, 2013 Solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet Juni 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2013 har den enda..ble bremset på nytt onsdag 446whp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet Juni 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet Juni 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2013 har også montert poppede skjermbreddere på den nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AutoMartin Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 har også montert poppede skjermbreddere på den nå Lurte på hvor man får tak i sånne skjermbreddere til E36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BB454BB Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 fine tall i en m42. 650cc dysene dine er teoretisk tom på 433 motorhk, og med mindre krb har en noe spesiell dynapack så er nm som kommer på bremsepapiret ditt allerede omregnet til motorNM og ikkje navNM. en annen ting som er greit for en evt kjøper å vite er om denne er mappet på vanlig bensin eller e85. utifra dysestørrelsen er det meget sannsynlig at den går på bensin, men det er greit å ha med i en salgsannonse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet Juni 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2013 bremset hos RR motor siste gang.kjørte 6 bar grunntrykk på dysene.. den går på 95 blyfri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BB454BB Skrevet Juni 17, 2013 Share Skrevet Juni 17, 2013 imponerende på 95 blyfri! men hvordan takler dysene sprøytebildet når du kjører 6 bar grunntrykk, og ser ut som du peaker 1,9kg ladetrykk ifølge bremsepapirbildet ditt, dette gir jo 7,9bar bensintrykk om du kjører 1:1 regulator. stakkars bensinpumpe®.. nok OT i salgstråden din, og lykke til med salg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet Juni 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2013 sprøytebildet funker helt fint..testet i dysebenk.men det bilen fungerer utmerket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå