Nytern Skrevet April 7, 2013 Share Skrevet April 7, 2013 Der er vi 100% enige Uansett, kjempefin E30 touring! Håper trådstarters far tar til fornuften og lar denne få garasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rulvan Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 hey kompis du må ikke selge drømme bilen din. når det er snakk om 20.000 på et verksted så er det vell nærmere 10.000 av dem som går til arbeids timer. bremse rør koster 350kr for 10m på biltema,bremse rør nipler får du på ett bilverksted til en pris av cirka 10-15kr pr stk, å måler du opp røra å klipper litt i overkant så er bilverksteda som regel behjelpelig med å sette på niplene,å da har du bytta alle bremse rør for en 500 lapp. katalysator får du brukt på koed.no vet ikke pris men billigere enn å kjøpe ny på verksted. å koed.no har masse deler til en billig penge,å e30 er ikke en bil som er vanskelig å skru på,bare start med en ting av gangen. å som du skriver så er du 16år, å da har du jo tid på deg å fikse den frem til du får lappen. erfaringene kommer etter hvert som du skrur,det er sånn vi alle har starta. Takk, setter pris på alt dette! Så du sier at jeg skal kjøpe bremserør selv og klippe til, så fikser verkstedet resten? Og det er sant ja, koed.no har mange brukte deler! Kanskje jeg skal nevne dette for verkstedet? Det er rett som stonescream skriver at verksted ikke gir garanti vis det blir brukt brukte deler. jeg kan heller ikke garantere at verksted handler brukte deler da dem er litt i mot sånt pga garanti, men treffer du på rett person så kan det hende at vis du kjøper delene så skifter han det,men for tar da sikkert time pris. det jeg mente her er at du setter deg ned å begynner å fikse på bilen selv,som jeg skrev så er e30 en lett bil å skru på. (det med bremse røra) du kjøper rør på biltema,kapper dem selv,så får du ett verksted til å sette på nippler å presse røra for deg å så bytter du di selv. jeg har akuratt bytta rubb å stubb på min å det var bare en kose jobb å sette alt på plass. selvfølgelig litt gris å fjerne alt pga bremse veske,men å montere nytt var bare kos å det var gjort på en fredags kveld. håper dette hjelper litt på motivasjonen din. Ronny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staM Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Snakket med Alti bil, de sa at prisen på denne ligger rundt omkring 170.000 kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå