M3 Yngve Skrevet April 1, 2013 Share Skrevet April 1, 2013 http://www.svtplay.se/klipp/1127799?typ ... ernal=true Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet April 1, 2013 Share Skrevet April 1, 2013 Se der, en ung Per Eklund. Har vel forandret seg litt vedr "ingen fart på det", men likefult en vesentlig mye mer publikumsvennlig sport enn mange andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet April 1, 2013 Share Skrevet April 1, 2013 Nå ser man hvor arab-drifting folket ligger på tidslinjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet April 10, 2013 Share Skrevet April 10, 2013 Najs.. Dårligere publikumsoppmøte i Rallycross nå om dagen da Ikke stort å se på TV lenger heller, nesten ingen dekning forutenom supercar serien. Nå er det desverre bare fotball og ski som får sendetid. Denne er jo en klar høydare da: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 2013 tror jeg faktisk Rallycross begynner å bli stort igjen, bare se på årets EM med Petter Solberg, Liam Doran osv., og det amerikanske Global Rallycross Championship som bare blir større og større for hvert år. Der deltar endel store navn som Travis Pastrana, Ken Block, Marcus Grønholm og Tanner Foust som er bra publisitet for sporten. Håper bare Viasat tar seg i nakken, og sender mer rallycross på TV i år.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 2013 tror jeg faktisk Rallycross begynner å bli stort igjen, bare se på årets EM med Petter Solberg, Liam Doran osv., og det amerikanske Global Rallycross Championship som bare blir større og større for hvert år. Der deltar endel store navn som Travis Pastrana, Ken Block, Marcus Grønholm og Tanner Foust som er bra publisitet for sporten. Håper bare Viasat tar seg i nakken, og sender mer rallycross på TV i år.. Hva med sverre ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.president Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 å ikke minst Hvaal skal det bli morro å følge videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 Ja får håpe det tar seg opp, men alle disse kjente navnene er jo kun supercar serien igjen da Tror vi kan se langt etter å trekke 20000 mennesker opp til Flittig for NM runde i RCN Finnes kanal motor ennå egentlig de husker jeg sendte mye nasjonal/supernasjonal rally og rallycross, samt div hastighetsløp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 2013 tror jeg faktisk Rallycross begynner å bli stort igjen, bare se på årets EM med Petter Solberg, Liam Doran osv., og det amerikanske Global Rallycross Championship som bare blir større og større for hvert år. Der deltar endel store navn som Travis Pastrana, Ken Block, Marcus Grønholm og Tanner Foust som er bra publisitet for sporten. Håper bare Viasat tar seg i nakken, og sender mer rallycross på TV i år.. Hva med sverre ? Sverre Isachsen og Alexander Hvaal er to store navn det og, men er svært få utenfor rallycross verden som kjenner til de kontra de tidligere nevnte store navnene. Joda, greit nok at de fleste kjente er i Supercars, men var jo stort sett bare Divisjon 1 som var den store højdare på 90 tallet også Grenland MotorsportSenter (NMK Grenland) tror jeg har potensiale til å kunne arrangere en EM runde en eller annen gang i fremtiden, når alt er på stell og ting går fint der oppe. Vi har jo allerede en lokal stjerne som jeg tror kommer til å vinne Touringcars klassen i EM 2013, David Nordgård. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå