tomasbaj Skrevet April 1, 2013 Share Skrevet April 1, 2013 Meguiars eller Swissvax? Tenkte prøve noe nytt for å freshe opp skinnet i bilen nok en gang og lurer på om noen har erfaring med disse produktene? mvh Tomas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 1, 2013 Share Skrevet April 1, 2013 Swissvax leather care kit kan anbefales fra meg hvertfall! Ingen erfaring med Meguiar's. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet April 1, 2013 Share Skrevet April 1, 2013 Swissvax any day! lang bedre i bruk og drøyere. swissvax på lyst passat interiør.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasbaj Skrevet April 1, 2013 Forfatter Share Skrevet April 1, 2013 Se der ja:) Har prøvd ganske mye forskjellig av ren nysgjerrighet. Sist ute var noe jeg hadde kjøpt på dyrebutikken TAM-TAM...voks for hestesaler! funka fint det men syns fortsatt setene er litt for matte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet April 1, 2013 Share Skrevet April 1, 2013 Skinn skal være matt! Men hvis du vil ha det glossy, så får du finne frem vinylfornyer og kose deg med å skli frem og tilbake i setene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasbaj Skrevet April 1, 2013 Forfatter Share Skrevet April 1, 2013 Hahahaha morsom ja Kunne tenkt meg litt mer shiny dog ikke helt matt(uten å skli frem og tilbake) Tenker jeg prøver Swissvax denne gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet April 1, 2013 Share Skrevet April 1, 2013 Skinn skal være matt egentlig, er det blankt tyder det på møkk og fett. Men swissvax har også leather gloss for de som liker skinnet sitt blankt, men alikevel rent leather gloss corrector for skin/lær med glans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasbaj Skrevet April 1, 2013 Forfatter Share Skrevet April 1, 2013 Ok:-p Har også prøvd Biltema sin egen skinnolje. Må jeg si jeg ble positivt overrasket. Takker alle her for tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 Swissvax anbefales på det sterkeste. De har et sett i en liten bag som inneholder det meste du trenger for normal skinnpleie. http://www.swissvax.no/produkter/skinn- ... r-care-kit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 Jeg har Turtle Wax Leather Cleaner and Conditioner jeg skal få prøvd ut på setene mine, satse på at det blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 hmm, intr. har litt sletne svarte skinnseter i e38`n min, hva trenger jeg for å gi dem en makeup? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing91 Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 Ville absolutt anbefalt swissvax sitt skinnpleie sett. Ligger også en liten guide til bruk på autofil.no, som nylig testet settet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 ser for meg at det må farging til og, da man ser litt kvitt igjennom i sitteputen fremme bla. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing91 Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 ser for meg at det må farging til og, da man ser litt kvitt igjennom i sitteputen fremme bla. Innlegget i autofil tar også for seg oppfarging av skinn. Tar man kontakt med Swissvax har de rett farge til ditt interiør man også kan få kjøpt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toratl Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 Jeg bruker http://www.poleringskongen.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå