Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Meguiars eller Swissvax?

Tenkte prøve noe nytt for å freshe opp skinnet i bilen nok en gang og lurer på om noen har erfaring med disse produktene?

mvh

Tomas

Skrevet

Se der ja:)

Har prøvd ganske mye forskjellig av ren nysgjerrighet. Sist ute var noe jeg hadde kjøpt på dyrebutikken TAM-TAM...voks for hestesaler!

funka fint det men syns fortsatt setene er litt for matte!

Skrevet

Skinn skal være matt! Men hvis du vil ha det glossy, så får du finne frem vinylfornyer og kose deg med å skli frem og tilbake i setene :P

Skrevet

Hahahaha morsom ja :-P

Kunne tenkt meg litt mer shiny dog ikke helt matt(uten å skli frem og tilbake)

Tenker jeg prøver Swissvax denne gang :-)

Skrevet

Skinn skal være matt egentlig, er det blankt tyder det på møkk og fett.

Men swissvax har også leather gloss for de som liker skinnet sitt blankt, men alikevel rent :)

leather gloss corrector for skin/lær med glans

Skrevet

Ok:-p

Har også prøvd Biltema sin egen skinnolje. Må jeg si jeg ble positivt overrasket.

Takker alle her for tips :-D

Skrevet

Jeg har Turtle Wax Leather Cleaner and Conditioner jeg skal få prøvd ut på setene mine, satse på at det blir bra :)

Skrevet

hmm, intr.

har litt sletne svarte skinnseter i e38`n min, hva trenger jeg for å gi dem en makeup?

Skrevet

ser for meg at det må farging til og, da man ser litt kvitt igjennom i sitteputen fremme bla.

Skrevet
ser for meg at det må farging til og, da man ser litt kvitt igjennom i sitteputen fremme bla.

Innlegget i autofil tar også for seg oppfarging av skinn. Tar man kontakt med Swissvax har de rett farge til ditt interiør man også kan få kjøpt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...