bobbo1990 Skrevet April 1, 2013 Skrevet April 1, 2013 hei har trøbbel med kjølesystemet på min 740 det kommer opp chcek coolent level i displayet men vis eg fyller på er det spreng fult og må tappe av igjen og det kommer opp hele tiden noen som har vert borti at en føler kan vere gåen var redd det var topp pakningen i begynnelsen men det er helt vanlig sirkulasjon i vannet når den får stå og bli varm med lokket av.. så vannet forsvinner ikke heller..
Robin L Skrevet April 1, 2013 Skrevet April 1, 2013 jeg var borti at den var gåen... eller dvs jeg ødelag den ved demontering. den ligger i bunnen av ekspansjonstanken. ta av føleren og kortslutt pinnene på kabelen? da bør vell feilmeldingen slukke (?) har du m60 eller 62? m60 er 4l, m62 4,4l. regner med du har m60 siden du skriver at du åpner toppa og ser sirkulasjon. har du m62 må du aldri åpne denne på varm motor for da sjokkoker systemet, og det lages luftbobler.
bobbo1990 Skrevet April 1, 2013 Forfatter Skrevet April 1, 2013 er m60 4l feilmeldingen er ikke heletiden men kommer kort tid etter eg har begynt og kjøre men sjekker kjølevesken hver gang og kan ikke si det er noe problem der er en lav puls i slangene når den står på tomgang.. håper ikke top pakkningen er gåen
bobbo1990 Skrevet April 2, 2013 Forfatter Skrevet April 2, 2013 fler som har hatt trøbbel med dette ?
Haukefer Skrevet April 2, 2013 Skrevet April 2, 2013 Rekne med du har lufta systemet skikkelig? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
bobbo1990 Skrevet April 4, 2013 Forfatter Skrevet April 4, 2013 jepp noen som har vert borti at varme aparatet leker ? den har brukt litt vann siden første gang dette skjedde men tror ikkje det er topp pakkningen. då hadde det vert mer reaksjon på vannet når den går uten lokket på exp tanken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå