LC 200 V8 Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 Hvordan slår man av funksjonen at motoren stopper i hvert kryss når bilen står stille? Det er ubeskrivelig irriterende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing91 Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 det er en knapp rett over start knappen i bilen din med en A med en pil rundt og "off" Når denne er aktivert og lyser grønt vil bilen ikke start/stoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet April 2, 2013 Forfatter Share Skrevet April 2, 2013 det er en knapp rett over start knappen i bilen din med en A med en pil rundt og "off" Når denne er aktivert og lyser grønt vil bilen ikke start/stoppe. Ja det vet jeg men jeg må jo trykke denne inn hver gang jeg starter bilen. Skal det virkelig være slik...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing91 Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 Bilene våre husker det... Så hvis jeg har kjørt og hatt den av, så er den fortsatt av neste gang jeg kjører bilen. Hør med forhandleren din evt. Kan være noe med kodingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 Den kan kodes på tre måter: - På hver gang bilen startes - Av hver gang bilen startes - At den husker siste "innstilling" Den første er det mest vanlige fra fabrikk. Skal kode den til alternativ to på 1-serien tenkte jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet April 2, 2013 Forfatter Share Skrevet April 2, 2013 Den kan kodes på tre måter:- På hver gang bilen startes - Av hver gang bilen startes - At den husker siste "innstilling" Den første er det mest vanlige fra fabrikk. Skal kode den til alternativ to på 1-serien tenkte jeg. Ok, da skal jeg få kodet begge bilene denne uken. Takk for informativt svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå