amundsen540 Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 Er ny med bmw, så mye mulig dette er en kjent feil. Saken er at bilen er meget tung på rattet til tider, spesielt når jeg legger den i sladd og skal rette den opp. Men opplever også at det skjer ved lave hastigheter, som feks ved parkering. Om det er noen ventilstyringer i styremekanismen? Passer tannstang fra feks 520 på min bil? Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 E39 er kjent for det der, og nei passer ikke fra en 520. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 Du har selvfølgelig sjekka at det er servoolje på den? Ulyder fra pumpa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camxer Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 Hadde noe lignende problem på min E39 523ia med servotronic. Den var tung på rattet av og til spes på parkeringsplass når ting gikk fort og vanligvis rett før fullt rattutslag høyre/venstre. Servotanken var full, men det viste seg å være gammel olje fordi etter drenering, oljebytte med en god del omega 917 oppi og lufting ble det helt bra igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå