BmwM46 Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 Ønsker å sjekke om noen er intrisert i å kjøpe disse delene da jeg skal ha alt nytt og fjerne hengerfeste. Grunnen til at jeg skal ha nye fanger forran å bak er fordi jeg får en utrolig god "pakkepris" for de nye jeg skal ha av en kjenning ,men har ikke plass til å la dette ligge derfor jeg sjekker om noen kunne være intrisert i å kjøpe det. Orginal frontfanger (facelift) ikke noe sprekker eller hull. Gi bud. Bakfanger orginal (?) fins så mange forskjellige å denne er av den finere orginale typen. Noe flass , men ingen sprekker eller knekk. Avtagbart hengerfeste. Finner ikke nøkkelen til det , men har funnet ut at man kan bestille ny for 302kroner. Delernr. 71601094282 Komplett slik at det bare er å montere på din bil. Vet ikke om det passer cab/sedan/coupe , men burde jo kunne finnes ut. Bagasjeromsmatte. Gummimatte til touring(passer nok flere modeller) Baklykter (Sotet) Helt strøkene, nettopp satt på å tatt av igjen. Baklykter orginale. Gi bud. M girkule Orginale fjærer og dempere. Gi bud. Girpose og håndbrekk pose som passer rett i e46 M sømmer! Som dere ser så er ingenting demontert, men som sakt over så om noen vil kjøpe noe av dette så blir det demontert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 pris på kroken ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet April 3, 2013 Forfatter Share Skrevet April 3, 2013 pris på kroken ? Gi bud ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 Starter på 500 jeg da, så lenge det passer e46 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet April 3, 2013 Forfatter Share Skrevet April 3, 2013 Starter på 500 jeg da, så lenge det passer e46 coupe Bjanne har bydd 500 + frakt på hengerfeste om det var det du tenkte på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runeeik Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 Hva skal du ha for komplett frontfanger ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 Byr 1500,- for alt + frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet April 3, 2013 Forfatter Share Skrevet April 3, 2013 Hva skal du ha for komplett frontfanger ? Den var solgt for 2500 + frakt , men kjøper trakk seg da han fikk noen uvitende regninger. Så håpte å få noe rundt der , mtp at den er ferdig lakket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet April 3, 2013 Forfatter Share Skrevet April 3, 2013 Byr 1500,- for alt + frakt Neitakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet April 4, 2013 Forfatter Share Skrevet April 4, 2013 Bud sålangt ! Frontfanger 2750 + frakt. Hengefeste 650 + frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet April 5, 2013 Forfatter Share Skrevet April 5, 2013 Frontfangeren solgt til Ownwheels Resten må bort , gi bud ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet April 6, 2013 Forfatter Share Skrevet April 6, 2013 Gi bud ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet April 8, 2013 Forfatter Share Skrevet April 8, 2013 La inn bagasjeromsmatte og m girkule. Alt er i meget bra stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet April 8, 2013 Forfatter Share Skrevet April 8, 2013 Har også orginal frontfanger (Titansilber metallic) Fjærer og dempere forran og bak. M girkule Baklykter orginale Baklykter i sotet versjon (SE BILDE) Bagasjeromsmatte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet April 9, 2013 Forfatter Share Skrevet April 9, 2013 Har også orginal frontfanger (Titansilber metallic)Fjærer og dempere forran og bak. M girkule Baklykter orginale Baklykter i sotet versjon (SE BILDE) Bagasjeromsmatte OPP ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå