Nytern Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 Er det ikke delenr på dem er det store muligheter for at de ikke er originale. Jeg har aldri sett 1-serie levert med sånne felger. Derfor jeg var nysgjerrig Hvis du finner delenr hadde det vært veldig mye lettere å bli klok på ikke bare om de er originale men verdi. I mine øyne ser de ut som en 17" kopi av disse: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cedrikz Skrevet April 4, 2013 Forfatter Share Skrevet April 4, 2013 Åja, ja veldig usikker, antok at disse var orginale da de har fulgt bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet April 6, 2013 Share Skrevet April 6, 2013 har du bilde av de på bil forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cedrikz Skrevet April 6, 2013 Forfatter Share Skrevet April 6, 2013 Nei dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hland Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 Så litt halvdød ut denne tråden, men er felgene fortsatt til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cedrikz Skrevet April 17, 2013 Forfatter Share Skrevet April 17, 2013 Nei de er solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå