Cise Skrevet April 4, 2013 Skrevet April 4, 2013 Lurer på om det er noe jeg burde gjøre før jeg starter bilen? Tenkte å koble fra bensinpumpa og nappe ut koblingene til coilene for så å kjinne den noen sekunder så det kommer noe olje opp i toppen. Hva mener dere?
Evenol Skrevet April 4, 2013 Skrevet April 4, 2013 Jeg hadde bare starta opp og latt den gå litt på tomgang før du belaster den.
ehrnst Skrevet April 4, 2013 Skrevet April 4, 2013 Kinne opp oljetrykket blir aldri feil. Ta sikringen til bensinpumpe f.eks
Cise Skrevet April 4, 2013 Forfatter Skrevet April 4, 2013 Stått stille urørt siden midten av nov. så vil nok tikke endel da, men har jo pleid å gå over som regel. Jaja ryker motoren er det bare en større sjanse for at jeg må ha større
Kjell Z3 Skrevet April 4, 2013 Skrevet April 4, 2013 Lurer på om det er noe jeg burde gjøre før jeg starter bilen? Tenkte å koble fra bensinpumpa og nappe ut koblingene til coilene for så å kjinne den noen sekunder så det kommer noe olje opp i toppen. Hva mener dere? Start opp, oljetrykket kommer snart. Hadde den stått i årevis hadde det vært noe annet.
Bmw mann Skrevet April 4, 2013 Skrevet April 4, 2013 Hiver meg på her. Har en som har stått nesten 2 år.. Tenkte tappe oljå, på med biltema olje, kjøre opp trykket, starte den, hive på crc engine cleaner for så å bytte til castrol olje...
Bmw mann Skrevet April 5, 2013 Skrevet April 5, 2013 Har meget gode erfaringer med den. Edge. Nylig tatt service på min e39 med den! Bedre motorgange, mindre støy og bedre respons. Kjøpte olja rimelig i danmark så hvorfor ikke. Er jo det bmw blir levert med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå