Cola911 Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 Jeg har en bmw 318i touring med navi, og cd-veksler bak, og har kjøpt meg http://transmedia.mystore.no/ds_product ... ts_id/6364. Noe som passet pent dårlig inn iom. at jeg kun har en liten blå connector istedet for en stor svart connector (som jo er vanlig) Har veldig lyst til å bytte spiller, så jeg lurte på om det er noen smart løsning på å gjøre dette? Kikka litt innpå transmedia.no og kunne ikke finne noe.. Her er noen bilder av pluggene Der original spiller var CD-veksler Navi Den forbanna overgangen passet ikke til spilleren heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cola911 Skrevet April 5, 2013 Forfatter Share Skrevet April 5, 2013 Ingen som har byttet spiller på en bil med lignendes plugger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 Du finner pluggen du leter etter under gulvet i bagasjen. Rett bak baksetene. Du må strekke en liten gjeng kabler frem derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå