TommyFF Skrevet April 6, 2013 Skrevet April 6, 2013 Selger unna en ubrukt Bmw scanner 1.4.0 da den ikke støtter mac eller min w7 64 bit. Ikke klarer de skaffe sw til det heller, så da blir den ubrukelig for min del. Ser ut til at det beste er windows xp til denne typen. Overgang til den gamle kontakten er med da jeg har en preface. Med andre ord fungerer denne på flere. Ble kjøpt til e39, men forstod det som denne passet til andre også. kom med bud, men ingen skambud. Trenger innstegslister og pedalsett av typen M-sport, så kan evt byttes i det. Mellomlegg avtales i tilfelle direkte.
TommyFF Skrevet April 6, 2013 Forfatter Skrevet April 6, 2013 400 er ok. Hente eller sende? frakt kommer i tilfelle utenom, da som enten forsikret eller uforsikret pakke. ca 50,- Nok uforsikret, og 150,- Nok forsikret. Jobber også på Gardermoen om du/noen du kjenner skal forbi der til uka.
TommyFF Skrevet April 6, 2013 Forfatter Skrevet April 6, 2013 Har desverre ikke tid til å dra noe sted i helgen da det er en del som skal gjøres hjemme, men er hjemme om du vil hente?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå