oddis Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 Begynn heller å les motorbøker og få et basisgrunnlag for avgjørelsene. Kunnskap er den eneste løsningen til billig og bra motorbygg. Hadde du lest littegrann hadde du fort innsett at det er umulig å hente ut 400 sugehk av en M50B20 med normale virkemidler som oss dødlige har til rådighet. Les 2000 sider tre 3 ganger så lover jeg deg at du kan spare en femtilapp pr side på et seriøst bygg, om du har kunnskap, vs en som bare handler deler som "har hørt passer". Man må forstå hva man trenger, og hvor man får det billigst om du skal slippe unna med en god motor i normale kostnadsrammer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentan-racing.com Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 Hehe 400 klarer du aldri uten at det koster ei årslønn.. turbo kit fra ebay og mye skruing så slipper du kanskje med 30 000 men tror ikke du klare få ut mere enn 250 før innmaten vil si takk og farvell da tror jeg du må lese litt me rhva folk gjør med m50 motorene Joa jeg å vet at folk henter masse av en m50b20 men han ville jo ikke bruke en årslønn.. og for 30 laken vet du å at man ikke får 400 hk holdbart? Jeg brukte jo 80 på m3n jeg hadde i motor og det holdt jo ikke.. riktig nok noe og 600 i den på slutten.. meeen der var det topp pakning som var dilemaet.. og tror det var løst da bilen ble solgt.. men som sagt det var motor til rundt 80! og det var uten styring og turbo.. bare blokk og topp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 Hehe 400 klarer du aldri uten at det koster ei årslønn.. turbo kit fra ebay og mye skruing så slipper du kanskje med 30 000 men tror ikke du klare få ut mere enn 250 før innmaten vil si takk og farvell da tror jeg du må lese litt me rhva folk gjør med m50 motorene Joa jeg å vet at folk henter masse av en m50b20 men han ville jo ikke bruke en årslønn.. og for 30 laken vet du å at man ikke får 400 hk holdbart? Jeg brukte jo 80 på m3n jeg hadde i motor og det holdt jo ikke.. riktig nok noe og 600 i den på slutten.. meeen der var det topp pakning som var dilemaet.. og tror det var løst da bilen ble solgt.. men som sagt det var motor til rundt 80! og det var uten styring og turbo.. bare blokk og topp neida. men det er bare mange som har gjort det uten å bytte innmat i motoren og kjørt flere år med 400hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 Jeg kan love det at det er ingen som har gjort det med m20b20 Sent from a galaxy far far away Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sm0k3d Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 Jeg kan love det at det er ingen som har gjort det med m20b20Sent from a galaxy far far away så var det ikke snakk om m20.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 Nei min feil. Jeg kan love deg at det er ingen som har kjørt eller bygget en billig 400hk sugemotor i flere år. Sent from a galaxy far far away Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shapa Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 Begynn heller å les motorbøker og få et basisgrunnlag for avgjørelsene. Kunnskap er den eneste løsningen til billig og bra motorbygg. Hadde du lest littegrann hadde du fort innsett at det er umulig å hente ut 400 sugehk av en M50B20 med normale virkemidler som oss dødlige har til rådighet. Les 2000 sider tre 3 ganger så lover jeg deg at du kan spare en femtilapp pr side på et seriøst bygg, om du har kunnskap, vs en som bare handler deler som "har hørt passer". Man må forstå hva man trenger, og hvor man får det billigst om du skal slippe unna med en god motor i normale kostnadsrammer. sorry offtopic,men har du non bøker å anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Nei min feil.Jeg kan love deg at det er ingen som har kjørt eller bygget en billig 400hk sugemotor i flere år. Sent from a galaxy far far away men hadde du lest diskusjonen så hadde du kanskje sett att vi ikke snakket om sugis heller.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Billigste er vel å selge motoren og kjøpe en s62? da har du driftsikre 400 sugehester, og du får det for ikke altforstor sum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg