Sylfester Skrevet April 8, 2013 Skrevet April 8, 2013 Hei. Har facelift motoren som står i 525d(08)197hestern, samme turbo dyser etc som 530d? Hva er forskjellen på denne motoren? Regner med det er brukt akkurat samme girkasse. Spørsmålet er om man kan motoroptimalisere en 525d til akkurat samme ytesle som 530d uten den minste bekymring når det kommer til holdbarhet. Alt for dyre biler å ta sjangse med så jeg håper noen der ute kan svare meg Mvh Endre.
Otis Skrevet April 8, 2013 Skrevet April 8, 2013 Sånn helt umiddelbart, så er dette svært trygt. Men langstids påvirkning over 2-300000 kilometer vites ikke. Dysene var dog ikke de samme. Girkassen har også forskjellig delenummer. Turbo er likedan. Blokka er likedan.
Sylfester Skrevet April 8, 2013 Forfatter Skrevet April 8, 2013 er vell best å ikke tukle med det:) takk for svar
Ellingsen B. Skrevet April 8, 2013 Skrevet April 8, 2013 Har levert flere av disse som har vært motoroptimalisert. ESS leverer vel rundt 280hk på disse og det skal fungere plettfritt
Otis Skrevet April 8, 2013 Skrevet April 8, 2013 Jeg hadde absolutt tunet en slik bil om jeg hadde hatt en slik bil Kjenner mange som har tunet sine bile, alle typer, og det er egentlig ingen problemer sålenge man velger et firma som vet hva de holder på med. ESS BSR Hartge Eller "vår" egen TRF
Sylfester Skrevet April 8, 2013 Forfatter Skrevet April 8, 2013 Tenkte litt mer beskjeden 230-240hester å tja 480-520NM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå