galekz Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 Gikk til innkjøp av en hvit E91 for ett par mnd siden! Dette er en meget godt utstyr utgave som har blant annet: Navi Professional Logic7 Stereo Talestyring Full M-Pakke Sort høyglanslister Org.Xenon Osv Da jeg kjøpte bilen var den helt orginal, å har gjort div på den en de siste mnd. Kjøpt Bilstein B14, GS-Fighter II, Lakkert Baklyktene og Montert dobble endestusser. Det som gjenstår på bilen er 3D frontleppe og LaminX på frontlyktene. Har vært dårlig på å ta bilder, men det skal bli flere fremover. Legger ved de jeg har! Bilen som orginal. Prøvde på Fighterne Montert og justert senk Prøvde på GS-Retro 8,5 og 9,5x19" med 20mm spacer bak og 15mm forran Så var det vårmodus! En liten photoshoot med mitt søskenbarn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 Bilen kledde GS-retro felgene sinnsykt bra med den høyden dær! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet April 8, 2013 Forfatter Share Skrevet April 8, 2013 Takk for det Sitter å leker med tanken på å kjøpe Retro og selge Fighter felgene, men er litt usikker... Bilen skal 0,8mm lenger ned i front når værforholdene blir stabile Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 Utrolig nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet April 8, 2013 Forfatter Share Skrevet April 8, 2013 Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Rexten Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 Off... Får lite lyst å selge min når jeg ser de bildene her. Meget bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet April 8, 2013 Forfatter Share Skrevet April 8, 2013 Ikke selg da hehe! Skal bli bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Rexten Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Ikke selg da hehe!Skal bli bedre Off... Jeg har litt biler i stallen, så blir nok mye å ha både e91, og x5. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 flott bil du har her, den så veldig bra ut på retro felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet April 9, 2013 Forfatter Share Skrevet April 9, 2013 Takk takk Ja satt som ett skudd de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet April 10, 2013 Share Skrevet April 10, 2013 Fin bil dette ja. Traff deg langs veien i går, kjører en svart e91 lci som fortsatt er i originalmodus men coilovers og felger ligger klar til montering. Begynner å bli noen lave e91'er her i området da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet April 10, 2013 Forfatter Share Skrevet April 10, 2013 Takk takk blir spennende å se regner med jeg kommer til å se bilen din ganske raskt når du får på senk og felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå