shawns Skrevet April 10, 2013 Skrevet April 10, 2013 Kjøpte denne da planen var å montere GPS osv i min E46 men ser at tiden ikke strekker til det. Så denne selges , kun headunit , ingenting annet. Den er i god stand og fungerer helt fint. Betalte 2000kr for denne og det er ikke lenge siden ! Selges til første mann med 500kr !
Thor_O Skrevet Mai 1, 2013 Skrevet Mai 1, 2013 Hei! Jeg har en 2003 E46 320D Touring med DVD GPS-navigasjons-stasjon baki og den lille 4:3 skjermen foran. Kan jeg bare koble til skjermen din med det jeg har? I så fall tror jeg vil skal bli enige
shawns Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Skrevet Mai 1, 2013 Hei!Jeg har en 2003 E46 320D Touring med DVD GPS-navigasjons-stasjon baki og den lille 4:3 skjermen foran. Kan jeg bare koble til skjermen din med det jeg har? I så fall tror jeg vil skal bli enige Er ganske sikker på at det skal passe og fungere som det skal
awt Skrevet Mai 3, 2013 Skrevet Mai 3, 2013 Om du har den bittelille sort-hvit-skjermen vil det ikke fungere å bytte rett over.
Thor_O Skrevet Mai 3, 2013 Skrevet Mai 3, 2013 Jeg har den lille 4:9 skjermen ja. Men er ikke sort /hvitt, den er gult skrift med sort bakgrunn. Ser en artikkel på nettet om at det, går? Hvorfor mener du at det ikke går?
awt Skrevet Mai 3, 2013 Skrevet Mai 3, 2013 Jeg er litt usikker på helt hva du mener, men det som normalt omtales som 4:3-skjermen er den trådstarter selger. Ettersom du har en 2003-modell er det nok ikke en slik du har, og om det var det ser jeg ikke helt hvorfor du skulle kjøpe en lik. Jeg antar derfor at du har en slik som omtales som sort/hvitt-skjerm: (Lengde/bredde-forholdet på denne er forøvrig ikke 4:3. ) Grunnen til at det ikke fungerer er at ditt system er litt annerledes oppbygd, noe som gjør at du trenger radiomodul i tillegg (din har innebygget radio, men det har ikke de større skjermene), samt litt ekstra kabling i forbindelse med dette. Navigasjonscomputeren din (den som sitter bak) må også kodes om for å fungere med en større skjerm.
Thor_O Skrevet Mai 3, 2013 Skrevet Mai 3, 2013 Hei! Takk for feedback. Jeg skrev feil med 4:9 (tastefeil), mente 4:3. TRODDE det var det jeg hadde, for jeg har den du la inn bilde av over awt. Jeg trodde det var 4:3, men det var feil. Har du peil på hva denne minste typen heter (den jeg har)? Jeg tror bilen min er laget i nov 2002. I bagasjerommet står DVD-leseren. (DVD GPS Navigation System). Har forstått at dette er MK 4 ? Oppå den står det HW (Hardware antar jeg) v. 1.0.1. SW (software?) 1.2. Så dette er ikke plug and play med 16:9 og 4:3 skjermen (den som selges i denne tråden) ?
awt Skrevet Mai 3, 2013 Skrevet Mai 3, 2013 Den du har heter bare navigasjon business. Navigasjon professional-skjermen som trådstarter selger kom i 4:3 og senere i 16:9. Navigasjon business (som du har) og navigasjon professional (som skjermen til trådstarter hører til) er bygget opp på forskjellige måter, og deler kan derfor ikke sånn uten videre byttes over. Det eneste de har til felles er selve Navi-computeren/DVD-leseren (som er MK4 som du nevner), men de igjen er kodet til hvert sitt system. Det er forøvrig ikke meningen å ødelegge salgsannonsen til trådstarter, så beklager det.
shawns Skrevet Mai 5, 2013 Forfatter Skrevet Mai 5, 2013 Den du har heter bare navigasjon business. Navigasjon professional-skjermen som trådstarter selger kom i 4:3 og senere i 16:9.Navigasjon business (som du har) og navigasjon professional (som skjermen til trådstarter hører til) er bygget opp på forskjellige måter, og deler kan derfor ikke sånn uten videre byttes over. Det eneste de har til felles er selve Navi-computeren/DVD-leseren (som er MK4 som du nevner), men de igjen er kodet til hvert sitt system. Det er forøvrig ikke meningen å ødelegge salgsannonsen til trådstarter, så beklager det. Litt sein men den vil ikke ha noe nytte for Thor? Litt dumt hadde vært en grei handel for han , jeg er også i bergen
awt Skrevet Mai 5, 2013 Skrevet Mai 5, 2013 Den vil nok dessverre ikke det så lenge man ikke har radiomodul og kabelnettet som må til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå