HcHaavik Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 Hei. Har originale "style 32" 8x17" felger til min E90. Skal ha meg nye sommer sko og lurer derfor på om det er noen vits og prøve og selge dem? Er det interesse for slike felger? Blir vinterdekk på dem om ikke. Felgene er forøvrig 99% strøkne. Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian V Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 Det er vel helt sikkert et marked for å selge disse. Spørsmålet er og vil alltid være pris og forventninger om pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HcHaavik Skrevet April 11, 2013 Forfatter Share Skrevet April 11, 2013 Forventningene er ikke store, og jeg har ingen aning om hva pris jeg burde annonsere de til. Men såklart, det bør jo være mer lønnsomt enn og sette vinterdekk på de når vinteren kommer. Noen som har en formening om pris de kan annonseres til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 Jeg ville sagt minimum 2000,- for de (uten dekk) hvis de er 99% strøkne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HcHaavik Skrevet April 11, 2013 Forfatter Share Skrevet April 11, 2013 Jeg ville sagt minimum 2000,- for de (uten dekk) hvis de er 99% strøkne. Er ikke noe mer nei, var det jeg trodde. Gode og dyre dekk står på, men er ikke verdt noe det heller når de er brukt. Takk for hjelpen Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 Hvis du har gode og dyre dekk på med godt med mønster igjen kan du nok i alle fall doble prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HcHaavik Skrevet April 11, 2013 Forfatter Share Skrevet April 11, 2013 Fant like felger på ebay til $1499,- Meeen, en ting er annonsert pris, en annen ting er hva de blir solgt for, så det var med utgangspunkt i det jeg lurte. Stor forskjell på 8 500,- og 2 000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 Ja det er jo markedet som bestemmer. Og greit nok at de ligger ute for den prisen. Spørsmålet er jo om de blir solgt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå