Bmw mann Skrevet April 11, 2013 Skrevet April 11, 2013 MaWeRiCk her på forumet driver på med dette nå, han har fått godkjent søknaden etter som jeg forstod. Han må jeg få tak i har planlagt dette lenge med alle har bare snakket det ned.. At det ikke er mulig. Får kontakte ham!
Nyheim Skrevet April 12, 2013 Forfatter Skrevet April 12, 2013 MaWeRiCk her på forumet driver på med dette nå, han har fått godkjent søknaden etter som jeg forstod. Finner ikke tråd om dette. Kan du linke? hvis han har såklart
MaWeRiCk Skrevet April 12, 2013 Skrevet April 12, 2013 Ja, søkte i fjord høst om å bygge om min E36 318iS 1993 mod. til 328i 96 mod. M52b28. Fikk svar fra BT rett før jul at de anbefalte ombyggingen, men de ville ikke øke akselvekt og totalvekt på iS`n. så de ville kontrollveie begge bilene for å se om det var mulig å holde vekta, samt kontrollere at iS`n var i teknisk god stand.. 10. Januar var jeg på vektkontroll, med meg hadde jeg all dokumentasjon på 328`n. Veide bilen og BT mente det skulle gå bra med vekta uten å regge ned til 4 seter. Fikk søknaden godkjent så nå flytter jeg ALT fra 328`n over til iS`n litt av en jobb !
Nyheim Skrevet April 13, 2013 Forfatter Skrevet April 13, 2013 Ja, søkte i fjord høst om å bygge om min E36 318iS 1993 mod. til 328i 96 mod. M52b28. Fikk svar fra BT rett før jul at de anbefalte ombyggingen, men de ville ikke øke akselvekt og totalvekt på iS`n. så de ville kontrollveie begge bilene for å se om det var mulig å holde vekta, samt kontrollere at iS`n var i teknisk god stand.. 10. Januar var jeg på vektkontroll, med meg hadde jeg all dokumentasjon på 328`n. Veide bilen og BT mente det skulle gå bra med vekta uten å regge ned til 4 seter. Fikk søknaden godkjent så nå flytter jeg ALT fra 328`n over til iS`n litt av en jobb ! Åja, såpass ja. Så du må flytte alt av drivverk over? karrosseriet er vel samme smørje? BT har mange rare regler må jeg si...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå