Gå til innhold

Bmw m3 3,2cab 96mod solgt!

Crispo
 Share

Anbefalte innlegg

Hei! Det er ingen problem at rattet sitter på feil side. du må gjøre om på litt forskjellig for å få det til å passe, men det er ikke så mye jobb. mange som har gjort det her inne på klubben. Tannstang må du ha ny. Alle papirer er i orden på denne bilen. mye bra deler!

Jeg får han som skal skru dette for meg til å ta kontakt med deg jeg, for han spør om ting jeg ikke skjønner noe av hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da lurer jeg på når BT begynte med det?

Bilen min er bygd fra en høyere styrt og fikk det godkjent uten noe problem :), så lenge du gjør alt riktig og sender en god søknad så er det ikke noe problem :)

Hei.

Det viser seg at biltilsynet eri blitt vriene på biler, og ombygginger fra høyrestyrt....så da må jeg finne meg en med ratt på rett side.

Beklager at jeg fikk opp forhåpningene dine.

(",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da lurer jeg på når BT begynte med det?

Bilen min er bygd fra en høyere styrt og fikk det godkjent uten noe problem :), så lenge du gjør alt riktig og sender en god søknad så er det ikke noe problem :)

JA !!

Det kan man jo si....jeg har i grunnen alltid syntes at de er vanskelige jeg...men i følge en som har bygd om flere, så har de begynt å bli enda vanskeligere...det er helt uforståelig hvorfor de skal være sånn....men det er jo litt typisk at alt som er morro, eller gjort litt anderledes, er farlig her til lands hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke noe problem. kjenner flere som har bygd om selv.

Jeg har sent mail til BT og spurt selv. Så får jeg konkret svar på hva som går, og hva som eventuelt må gjøres.

Er bilen momset inn/ det er ikke noe ekstra utgifter til staten?

Er alt av understell bra nok til å brukes/ bli godkjent? Bremser, dempere, for/bakstilling, motor, gear....det jeg trenger hehe....

Blitt en del frem og tilbake her nå....beklager det, men jeg vil ikke kjøpe noe jeg ikke får brukt heller.

Ha en fortreffelig helg.

(";)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...