Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest på flere sider fra USA at de bruker akkurat den oljen som du viser til fra Summit sidene.

Det jeg ikke vet, eller vil svare for er om den kan blandes med den oljen du allerede har på kassen.

Ville personlig ikke blandet 2 olje typer, men skal du flushe vil det sikkert funke etter hva amerikanerene sier.

Skrevet
Har lest på flere sider fra USA at de bruker akkurat den oljen som du viser til fra Summit sidene.

Det jeg ikke vet, eller vil svare for er om den kan blandes med den oljen du allerede har på kassen.

Ville personlig ikke blandet 2 olje typer, men skal du flushe vil det sikkert funke etter hva amerikanerene sier.

Leste litt positivt om den i diy-tråden,kjøper den å får flushet systemet. Billia sku ha 8000,- :shock: sjekke ut små- verkstedene imorgen.

Skrevet

Siste spørsmaål,når den har hengt seg opp i 3. å 4. gir å nekta å legge inn 5,er dette pga lite olje eller er det mest sannsynlig blitt noe mekanisk feil? Tenker tanken da det ville vært for jævlig når jeg koster på flush, å ny olje så viser det seg at den oppfører seg på samme måte...

Skrevet

Ble antydet at problemet med kassen var elektronisk,kjørte en tur i øs pøs regn istad å etter få km girte den som normalt over hele spekteret. Hørte at abs sensorer kan skape problemer med kassa. Uansett,alt i orden nå.

Skrevet

Jeg har akkurat opplevd det samme som beskrives her at automat kassa ikke vil gire opp fra 3.gir.

Hvis jeg setter i sport og tilbake i drive så girer den til 4. gir men ikke 5. gir uansett.

Det begynte samtidig som abs lampa begynte å lyse.

Byttet en abs giver foran og nå girer kassa normalt igjen.

E39 525 TDS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...