robin johansen Skrevet April 12, 2013 Share Skrevet April 12, 2013 Hei. kan noen av dere svare meg på et spørsmål? skal kjøpe meg en Bmw e36 318i og luere på om hvor mye det vil koste meg i året? (forsikring) og hvilket selskap burde jeg velge via forsikring for å få det billigst mulig? (har 0% i bonus skal kjøpe bil snart, er ikke 18 en gang) Takk om noen kan svare så fort som mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreTheGiant Skrevet April 12, 2013 Share Skrevet April 12, 2013 Søk her på forumet. Finnes utallige tråder om emnet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 12, 2013 Share Skrevet April 12, 2013 Kanskje mange svar, men ikke sikkert det er svar til han. Ring de forskjellige selskapene og spør. Er du medlem noen plass, så kanskje du har rabatter osv. Ingen som kan svare spesifikt på dette her, da det varierer fra person til person, avhengig av hvor du bor, alder, bil, km-stand osv osv osv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robin johansen Skrevet April 12, 2013 Forfatter Share Skrevet April 12, 2013 Fant det ut har en far som har 50% på et sted så da har jeg 3000 året og betale ellers takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet April 15, 2013 Share Skrevet April 15, 2013 Ellers virker det som Terra har bra priser Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet April 15, 2013 Share Skrevet April 15, 2013 LOfavør har gitt meg mye lavere pris en det jeg hadde i DNB og forøvrig så begynner du på 20% i bonus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maximan Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 Bli medlem i NITO og forsikre den hos Gjensidige. Jeg hadde noe rundt 9000 delkasko med 20% forsikring, dette var vist temmelig bra. Var 20 vel og merke Verdt å merke seg at E36 er urimelig dyr å forsikre uansett motor. Om du har et familiemedlem ( bestemor osv) med en eldre liten bil så er det hensiktsmessig om du tar forsikringen på den og hun/han tar forsikringen på bmwen. Eier på forsikringen trenger ikke være den samme som eier på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 På min e46 betalte jeg 23 000 i året for kasko med DNB. (12 000 egenandel) Nå betaler jeg 14 000 med topp kasko (6000 egenandel) i tillegg gidde de meg 30% bonus. Nettop fyllt 20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 Betaler rett under 6000tusen i året på meg selv. 318i cab, ansvar 8tusen km Var 20 når jeg hørte på pris Fikk beskjed att hadde de vert "318is" so hadde jeg ikkje fått den forsikra på meg De er hos terra Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 Gjensidige pleier å gi en liten startbonus (20%?), og de refunderer også et visst beløp dersom man er trofast kunde og kjører skadefritt frem til man er 23. De er kjent for å være rimelig BMW-vennlige og. Jeg er i hvertfall fornøyd med de. Har passert 30 med god margin, men har brukt de siden jeg var 21. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 ClubE30Meet har samarbeidsavtale med Gjensidige. Mye penger å spare. Www.e30meet.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå