Gå til innhold

Hvem har best/billigst forsikring? (Bmw e36 318i 1995mod)

Share

Anbefalte innlegg

Hei.

kan noen av dere svare meg på et spørsmål?

skal kjøpe meg en Bmw e36 318i og luere på om hvor mye det vil koste meg i året? (forsikring) og hvilket selskap burde jeg velge via forsikring for å få det billigst mulig? :) (har 0% i bonus skal kjøpe bil snart, er ikke 18 en gang) Takk om noen kan svare så fort som mulig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje mange svar, men ikke sikkert det er svar til han. Ring de forskjellige selskapene og spør. Er du medlem noen plass, så kanskje du har rabatter osv.

Ingen som kan svare spesifikt på dette her, da det varierer fra person til person, avhengig av hvor du bor, alder, bil, km-stand osv osv osv! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli medlem i NITO og forsikre den hos Gjensidige.

Jeg hadde noe rundt 9000 delkasko med 20% forsikring, dette var vist temmelig bra.

Var 20 vel og merke

Verdt å merke seg at E36 er urimelig dyr å forsikre uansett motor.

Om du har et familiemedlem ( bestemor osv) med en eldre liten bil så er det hensiktsmessig om du tar forsikringen på den og hun/han tar forsikringen på bmwen.

Eier på forsikringen trenger ikke være den samme som eier på bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betaler rett under 6000tusen i året på meg selv. 318i cab, ansvar 8tusen km :P

Var 20 når jeg hørte på pris :P

Fikk beskjed att hadde de vert "318is" so hadde jeg ikkje fått den forsikra på meg :P De er hos terra :P

Sent from my HTC One X using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjensidige pleier å gi en liten startbonus (20%?), og de refunderer også et visst beløp dersom man er trofast kunde og kjører skadefritt frem til man er 23. De er kjent for å være rimelig BMW-vennlige og. Jeg er i hvertfall fornøyd med de. Har passert 30 med god margin, men har brukt de siden jeg var 21.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...