Gå til innhold

Hvordan kople inn internett??

Anbefalte innlegg

Får ikkje til å kople til internett på spilleren min; http://www.ebay.co.uk/itm/Android-4-0-C ... 3a7cc24c57

Noken som veit ka som må gjerast? korleis en kopler seg inn? Har prøvd via mobil (har ikkje android mobil) men gjer tydligvis noke feil. Hadde planer om å laste ned spotify å spele offline, men hjelper lite når eg ikkje får lasta ned engang.. En step-by-step guide eller link til video hadde eg satt stor pris på! :)

Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må vel enten kjøpe et simkort til den, slik at den får mulighet til å koble seg opp mot 3G.

Eller så må du parkere nærme en trådløs router for wifi.

Uten simkort, kan det være du må koble til Internett på wifi og finne en app som støtter "tethering". Det vil da si at du slår på delt internett på mobil, kobler til nett og bruker mobilen som en trådløs router (wifi) og bruker spilleren til å surfe på mobilens 3G nettverk.

Kan være spilleren allerede støtter funksjonen om å bruke mobil som trådløs router, men det er ikke sikkert.

Så må du finne ut om spilleren din har wifi antenne integrert, eller om du må kjøpe denne seperat for tilkobling i USB e.l.

Kanskje like greit å sende selger en mail og spørre etter manual eller hvordan man får Internett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay, tenker det blir å prøve å kople meg til her heime om eg blir ferdig med clutchbytte imorgen, parkere rett utenfor å prøve. Trur det er slik antenne, uten at eg er helt sikker, men om det eventuelt ikkje skulle gå imorgen får eg sende en mail til forhandler. takk for hjelpen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...