EliteWolf Skrevet April 13, 2013 Share Skrevet April 13, 2013 (Bilen står i Vestfold!) Morn. Selger nå min 523i 98 modell grunnet jeg ikke har råd til å sitte med flere biler. Bilen ble kjøpt i januar, og kun stått lagret i låve frem til nå i påsken når jeg tok den frem på prøvetur. Bilen går bra, og ble EU-godkjent i slutten av 2012. (før jeg kjøpte bilen) Det er veldig lite rust, litt nederst på et par dører, og litt overflate på forskjerm. Sett litt under bilen, og det ser ut som mye nytt i forstillingen, og foringer ser og virker gode uten at jeg kan bekrefte dette. Bilen ligger ihvertfall godt, uten noen ulyder, slakk, og har ikke irriterende vibrasjoner i rattet. Byttet olje + filter da jeg kjøpte bilen i januar. Samt er det service historikk opp til 260 000 km Bilen er godt utstyrt med skinnseter, multifunksjons ratt, orginal sterio, cruice kontroll, airbag, el. vinduer ++ Eneste negative som jeg kan si om bilen er at den har en liten parkeringsbulk bak som var fra før jeg kjøpte bilen. Dør V.B. kan ikke lukkes opp fra utsiden, går ut ifra vieren kun har hoppet av, fungerer fint som den skal innen ifra. Antispinn fungerer ikke, trenger kun å nullstilles! Samt noe tull med dashbordet. kan pluttselig vise 999 999 km, mens bilens egentlige lengde er ca 280 000 km. Noen ganger er det som det skal, og andre ikke. Ellers er det ok dekk på orginal alu-felg. Er ikke skilter på bilen for øyblikket, så om den skal prøvekjøres mer enn rundt i nabolaget, ta med prøveskilt. Kunne tenkt meg rundt 30 000 for bilen, men bud ønskes, ta gjerne kontakt her, på PM, eller e-post: hauken1@hotmail.com Selve bilen Bak rusten på forskjerm. Rusten på døra Interiør Motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteWolf Skrevet April 13, 2013 Forfatter Share Skrevet April 13, 2013 Flere bilder! Bulken det er snakk om litt innside rust på døren bakseter gir konsoll, klima, radio. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet April 13, 2013 Share Skrevet April 13, 2013 Hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet April 13, 2013 Share Skrevet April 13, 2013 Vestfold ja.. Blir litt langt vekke det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteWolf Skrevet April 13, 2013 Forfatter Share Skrevet April 13, 2013 Hehe, jau, det blir noen timer, selv hvis jeg hadde møtt deg på veien.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteWolf Skrevet April 19, 2013 Forfatter Share Skrevet April 19, 2013 Bomp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå