Jan E-28 Skrevet April 13, 2013 Share Skrevet April 13, 2013 wbada710809376363 528i -85 Begynner å tro jeg har solbleket interiør som spiller meg et puss for å bestemme fargekoden som står i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet April 13, 2013 Share Skrevet April 13, 2013 wbada710809376363528i -85 Begynner å tro jeg har solbleket interiør som spiller meg et puss for å bestemme fargekoden som står i bilen. 0129 Anthrazit velour. Er det Nutria som var det andre alternativet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan E-28 Skrevet April 13, 2013 Forfatter Share Skrevet April 13, 2013 Har du hele smørbrødlista? Ja, har den originale brosjyren fra 85. Når en holder den mot setet kan det se ut som 0169 Nutria er den rette. Men ved å Google Nutria får en opp mye brunt, og et beverlignende dyr Så ble usikker på om det var rett. Men da er det mest sannsynlig snakk om et litt solbleket sort interiør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 13, 2013 Share Skrevet April 13, 2013 VIN WBADA710809376363 Type code 4171 Type 528 I (EUR) E series E28 () Series 5 Type LIM Steering LL Doors 4 Engine M30 Displacement 2.80 Power 0 Drive HECK Transmission MECH Colour SCHWARZ (086) Upholstery (0129) Prod.date 1985-06-03 Code Description (interface) Description (EPC) S209A SPERRDIFFERENTIAL 25% Differential lock 25% S324A LM RAEDER ELLIPSOIDSP. 107/MISCHB. Front and rear spoiler S401A SCHIEBE-HEBEDACH, ELEKTRISCH Lift-up-and-slide-back sunroof, electric S498A KOPFSTUETZEN IM FOND Headrests, rear, mechanically adjustable S821 Norwegen-Ausfuehrung S850A ZUSAETZL. TANKFUELLUNG EXPORT Additional Export tank filling S860A SEITLICHE BLINKLEUCHTEN VORN Additional turn indicator lamp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan E-28 Skrevet April 13, 2013 Forfatter Share Skrevet April 13, 2013 Stilig, takker. Trodde M5 fronten var ettermontert, men kan se ut til at den ble levert slik Mistenkte 25% diff, sågar en veldig slitt en. For den oppfører seg som en åpen. Men klinker til noen ganger. Kanskje på tide å overhale Men finner ikke noen gode svar på hva S821 Norwegen-Ausfuehrung og S850A ZUSAETZL. TANKFUELLUNG EXPORT er for noe. Finner ikke noe spesielt med tanksystemet på den, ikke har den ekstra tank i bagasjerommet heller. Kanskje så enkelt som lås på tanklokk, for det er det på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet April 13, 2013 Share Skrevet April 13, 2013 Ja, har den originale brosjyren fra 85. Når en holder den mot setet kan det se ut som 0169 Nutria er den rette. Men ved å Google Nutria får en opp mye brunt, og et beverlignende dyr Så ble usikker på om det var rett. Men da er det mest sannsynlig snakk om et litt solbleket sort interiør. 086 Schwarz kom kun med Anthrazit eller Perlbeige interiør. Nutria går veldig i det brune, så du har rimelig sikkert Anthrazit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet April 13, 2013 Share Skrevet April 13, 2013 Men finner ikke noen gode svar på hva S821 Norwegen-Ausfuehrung og S850A ZUSAETZL. TANKFUELLUNG EXPORT er for noe. Finner ikke noe spesielt med tanksystemet på den, ikke har den ekstra tank i bagasjerommet heller.Kanskje så enkelt som lås på tanklokk, for det er det på den. Nøyaktig hva Norwegen-Ausführung bestod i varierte litt fra år til år. Høyre sidespeil ble f.eks. montert hos forhandler i Norge - i alle fall de første årgangene. Dessuten fikk norske biler termostat som var innstilt på en litt høyere temperatur for å gi bedre effekt i varmeapparatet. Automatiske kjørelys ble dessuten påbudt mens E28 var i produksjon. Tankfülling Export bestod nok i hvor mye drivstoff tanken fikk før den forlot fabrikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan E-28 Skrevet April 13, 2013 Forfatter Share Skrevet April 13, 2013 Hehe,ok. Er krom hjulbuer på den. Det kan kanskje også være under S324A? LM raeder har vel noe med hjul å gjøre. Og ellipsoidssp har vel med elipse/bue å gjøre? Syntes det er en veldig velholdt bil, uten mye rust på de vanlige stedene. Eneste store tingen som ødelegger alt er slitasjehull i ryggen på setet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet April 13, 2013 Share Skrevet April 13, 2013 Hjulbuelister i krom var populært ettermontert tilbehør sent på 80-tallet. Garantert ikke fabrikkmontert. Utstyrslisten skal være tospråklig, så jeg lurer på linjen: S324A LM RAEDER ELLIPSOIDSP. 107/MISCHB. Front and rear spoiler Her spesifiseres det spoilere den engelske oversettelsen, og lettmetallfelger i den tyske... Ellipsoid 107-betegnelsen i utstyrslister fra 80-tallet tror jeg refererer til den klassiske bruskork-felgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan E-28 Skrevet April 13, 2013 Forfatter Share Skrevet April 13, 2013 Den har den hele gummispoileren på bagasjelokket. (ikke m-tech), og bruskork felgene som stod på brukes fortsatt om sommeren. Mener jeg har sett krom hjulbuer som ekstrautstyr i noen originale BMW brosjyrer jeg har. Men mye mulig de er uoriginalt ettermontert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå