Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det er de jeg har i originalt skjønner du. De er jo ikke stygg, men mine er litt slitt.

Så tenkte kanskje jeg kunne putte i noe finere (hvis det eksisterte og falt i smak), når jeg først må ut med noen tusenlapper for det samme uansett. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker de fra GS. De ligger under kategorien "lykter" og ikke "pærer"

Men de som jeg har kjøpt nå, er fra en på forumet som har kjøpt på GS.

Hadde de på 320d'en også og var godt fornøyd med dem.

Men de slår ut på kaldsjekk av pæresjekk, så de vil blinke litt når du står på tomgang med lysene avslått. Men med deaktivert pæresjekk forsvant det.

Nå har jeg jo BMWscanner 1.4 oppe og går, så da er det enkelt og greit å styre med sånt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, da lyser de konstant som de skal. Hehe.

Men LED baklyktene mine flimret litt når de lyste konstant, det forsvant også når jeg tok av pæresjekk. :)

Bestilte nettopp nytt emblem til panser og flate vindusviskere fra tyske ebay.

Nå blir det ikke bestilt mer før 1. Mai.

Må vel begynne å spare til lakk også.

Tenkte å lakkere for og bakfanger, et speil og ene bakskjermen+moms, slik at det ikke blir skjøter. Lurer på hva det kommer til å koste. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vist mine led baklykter og begynner å flimre for du ta av pæresjekk for meg ;)

hva emblem bestilte du, nye originale?

ang. lakkering for du vel bare ta deg noen spørrerunder, en kompis fikk ihvertfall tilbud hos bergen bilakkering som jeg syntes var ganske rimelig.

Det var på en touring: bakluke, panser, nye m speil og ny m fanger + montering for 10 000kr. husker ikke om dette var med noen skjermer og flikking.

Espen~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok kontakt med valsespesialisten.no

Han skulle ha 850 pr hjulbue, så hvis han kommer til Bergen i nærmeste fremtid, blir det valset bak og spacere blir beholdt. :)

Ser ut som han skulle til Ålesund først hvertfall, da han spurte om jeg tilfeldigvis skulle oppover der.

Så hvis dere er flere i Bergensområdet som vil valse, må dere bare ta kontakt med ham, slik at han får flere kunder og det er verdt turen vestover :)

Edit:

Har begynt å tenke litt på lakken igjen.

Lurer på om det kanskje er like greit å spare til utvendig hellakkering.

Det vil jo bli kjedelig å ha bilen dønn strøken hele veien rundt, men med pittelitt steinsprut på panseret.

Å Evt lakkere en hel bakskjerm, 2 fangere, et speil koster nok en del.

Så kan være jeg klarer å rote frem noen kontakter via min far eller onkel, som kan ta en hellakkering under bordet. Frister. Kommer litt an på prisene jeg får etter ringerunde.

Er jo også kjekt å ha kvittering/garanti på lakken. Kjipt hvis det blir gjordt svart, så begynner plutselig hele bilen å flasse i lakken. Hmm. Vanskelig.

Hva ville dere gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble Hyundaien solgt!

Ny eier kommer og henter den på lørdag eller søndag, så da blir det bestilt Dynavin D99+ til helgen :) Så vi får håpe det ikke er noe dritt! Går for windows, da den virker litt mer stabil og internett og apps i bilen, bryr meg ikke så veldig. Mest for estetikk og navi, interface for lyd og duppedingser osv.

Den blir montert så fort den kommer i hus.

Blir bestilt fra: http://jandtdistributing.com/dynavinsolutions/welcome/

Sammen med en USB flush mount og braketten for å flytte klimapanel ett hakk ned.

Kjøpte også original BMW usb&aux->iphone/ipod kabel, og iphone/ipod->lightning kabel av en på forumet for vel en uke siden. Så da tror jeg at jeg er godt forberedt, muligens overkill.

Gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...