Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fikk testet navi skikkelig i dag!

Den er rask og god den. :)

Viser også fartsgrenser under 70-80km/t.

Hvis jeg f.eks. Kjører på motor eller landevei, og kommer inn på en vanlig hovedvei, får jeg opp advarsel/symbol med fartsgrensen, så lenge jeg er på den veien.

Hvis jeg kjører inn i en tunnel, vet navien om det på forhånd og viser bilde av innsiden til en tunnel, samtidig hvor lang den er/hvor langt det er igjen å kjøre.

Bommet med kanskje 100m på sistnevnte funksjon, og navien startet som vanlig igjen, ca 150m etter jeg kjørte ut av tunnelen.

Alt i alt en tøff og god opplevelse :)

Ikke noe "beregner kjørerute" på repeat, som jeg får på den andre navien jeg pleier å feste i frontruten.

Ikke noe tull med signal heller. Lett å bruke og forstå seg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag kom braketten for klimapanel, varmeseter og askebeger/tenner etc :D

Hentet den med engang den kom, og monterte den.

For de som lurer, så må man flytte over sigarettenner og "skålen" til sneiper/mynter fra braketten du hadde fra før. Men du får nytt eksteriør, altså lokk til askebeger med vippefunksjonen. Det var jo greit, siden det forrige lokket hadde litt skraper.

Her er bildene:

bilde6-1_zpsbc470c65.jpg

bilde11_zpsebda4b71.jpg

bilde7-2_zps66d4c58d.jpg

bilde10_zpsdd81b4e0.jpg

bilde8_zps5ea4007f.jpg

bilde9_zps7d02394d.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom seg nå, ja!

Da er det bare koppholder og ny girkule igjen.

Venter fortsatt på LED interiør-pærene, men det kan ta en uke eller to før de kommer.

Fikk på et klistremerke idag også, men sånt er ikke populært her inne, så tror jeg dropper bilde.

Har 2 små merker, totalt (et i hver bakre siderute) så de gjør ikke så mye utav seg.

Edit: Damn ebay. Hehehe. Skulle egentlig ikke bruke mer penger på bil denne måneden, men jeg klarte altså å svi av noen kroner på karbondeksel til rattet.

Håper valsespesialisten finner veien til Bergen snart. :D Har lyst på ny lakk nå, sånn at den blir helt strøken. Men jeg må uansett spare en stund til lakk, så det haster vel ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å bli kvitt subbing på den innerkanten i hjulbuene bak. Den gnager på dekkene og dekkene gnager på lakken. Sannsynligvis derfor jeg må sveise og lakkere opp igjen Bakskjermen.

Dette skjer jo selvfølgelig med spacere, så de er tatt av.

Men vil ha felgene lenger ut av hjulbuene, slik at det går kant i kant, på en måte.

Liker ikke når felgene forsvinner inn i hjulhuset, og hjulbuen ligger over felgen som en caps. Hehe.

Edit:

Idag kom LED-pærene!

Selv om jeg kjøpte ryggelys fra samme selger som interiørpærer, samme dag, er ryggelysene fortsatt ikke sendt fra Kina.

Nå i ettertid ser jeg at jeg må ha LED pinolpærer til fotbrønner også. Litt rart med blanding av gult og hvitt. Men det ble tøft. Vil kalle det et løft. Ser også bra ut gjennom solfilmen. :)

k1lwzdxuygurtwj36x1n.jpg

lcg29hw92i8jxgk9iepj.jpg

ekwka2x2nim99eac9lwn.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julian: Haha, da må du ha røde lys! Blir terrassevarmer :) Men det fikk et moderne preg over interiøret, derfor jeg kaller det et løft. Ble godt fornøyd jeg!

!mossige: ja, der ser du! Får ikke sporet på posten.no, men ebay sier det ble sendt fra Beijing 14. Mai. Sendte mail til ebayeren, og han skrev jeg kunne vente til neste onsdag og se, hvis ikke skulle han sende på nytt. Det liker vi :)

Har du montert dem og har en produktanmeldelse? Er spent.

3. Juni bestiller jeg ny termostat, koppholder, girkule, LED til: grøftelys, handskerom, fotbrønner, "sminkespeil/solskjerm".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julian: Haha, da må du ha røde lys! Blir terrassevarmer :) Men det fikk et moderne preg over interiøret, derfor jeg kaller det et løft. Ble godt fornøyd jeg!

!mossige: ja, der ser du! Får ikke sporet på posten.no, men ebay sier det ble sendt fra Beijing 14. Mai. Sendte mail til ebayeren, og han skrev jeg kunne vente til neste onsdag og se, hvis ikke skulle han sende på nytt. Det liker vi :)

Har du montert dem og har en produktanmeldelse? Er spent.

3. Juni bestiller jeg ny termostat, koppholder, girkule, LED til: grøftelys, handskerom, fotbrønner, "sminkespeil/solskjerm".

Hahaha, hadde vært noe.. :cool:

Men er helt enig med at det er et løft, ser veldig pent ut! Men får helt frysebyer om morgenen i snø og is-helvette og det kalde lyset fra LED gjør det enda verre føler jeg.. :lol:

Kanskje en tilvenningssak? Hmm, går i tenkeboksen litt så kanskje det blir LED på meg også med tiden.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg gått for blå pærer, hadde det sikkert sett ut som innsiden av det nye kjøleskapet mitt. Haha.

Men jeg ser poenget ditt! I denne bilen er det hvertfall varmeseter :D Skulle gjerne hatt varme i rattet også. Ble veldig kaldt i forrige dieselpurken, og den brukte lang tid på å bli varm i tillegg.

Jeg tror egentlig sannheten er at jeg er litt avhengig av ebay og LED greier. Er så mye rart, og så mye billig, så det er vanskelig å la være til tider. Hehehe.

Men nå blir det nok lite oppdateringer fremover. Kun photoshoot her og der. Og selvfølgelig deler jeg har sagt at kommer.

Må prioritere sparing til lakk, og kjøpe inn litt og litt M3 eksteriør.

Så blir det svensketur i juli. Må handle litt cola og snews. Har lagt vekk røyken i 5 måneder nå (etter 10 år), så det er ihvertfall én ting mindre på handlelisten. Må vel bli kvitt noen andre uvaner etterhvert også, men vi venter litt til. Haha. Det blir mer for turen sin skyld, enn det å spare penger. Gleder oss alltid til den årlige road trip'en :D

*forbeholdt at det eksisterer veier mellom Bergen-Oslo i juli..mtp flommer osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...