Gå til innhold

Kan noen ver så snill hjelpe? Gjelder BMW X5 2004/5 mod

Anbefalte innlegg

Hei

Ønsker å montere original wide screen nagvigasjon/stereo i min BMW X5 2005 modell.

Får tiden har jeg vanlig BMW "Business" spiller som står på bilen.

Navigasjonspelaren jeg har kjøpt har ikke samme koblinger (bak) som den spilleren jeg har no stående. :cry::cry:

Slik ser ut originale kabelen som er i X5en min no,

9e6pw6s6eqnzabd6gynu.jpg

b12ezj0dp7frz1stk6zs.jpg

9d8q2c01ijjc117av7sx.jpg

mo1adyispt4et9n2sqg1.jpg

Slik ser ut bakenden på LCD Screen´en som jeg har no nylig kjøpt. Skjermen har tidlegare stått i en 2003 mod X5.

7o9n1hl7qvmsy1bewayr.jpg

8f5ih7v2yx5ge2ilwhi0.jpg

So spørsmålet mitt er om det fins en adapter som passer til dette evnt. noe dere anbefaler?? [-o<

:?::?::?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mangler ganske mye for å få dette til. Skjermen du har kjøpt er kun en skjerm, og den har verken navigasjon eller radio innebygd. Disse funksjonene er det egne moduler som monteres bak i bilen som tar seg av. Skjermen du har vil heller ikke fungere uten disse. I tillegg må det trekkes ny kabelpølse mellom skjerm og disse modulene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mangler ganske mye for å få dette til. Skjermen du har kjøpt er kun en skjerm, og den har verken navigasjon eller radio innebygd. Disse funksjonene er det egne moduler som monteres bak i bilen som tar seg av. Skjermen du har vil heller ikke fungere uten disse. I tillegg må det trekkes ny kabelpølse mellom skjerm og disse modulene.

åjaaa, off so leit! Tusen takk for svaret ;)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...