K.Dagsland Skrevet April 14, 2013 Share Skrevet April 14, 2013 Heisann Trenger litt tips til felger eg skal kjøpe til min E60. Noen som har noen god forslag? og evt gode butikker eg kan handle på På forhånd Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gustav C. Skrevet April 15, 2013 Share Skrevet April 15, 2013 Hadde gått for orginale brukte BMW felger, man finner mye av det på finn.no og her på forumet. Orginale felger og lakken på de tåler mye. Greie hjulsett får man fra 6.000 - 12.000 alt avhengig av hvor strøkne/ populære felger du vil ha. Jeg synes også designet til BMW felgene kler disse bilene bedre en mye annet jeg har sett, men dette er da en smakssak. Har selv 19" replica, og jeg ville ikke anbefalt noen å gå for større felger enn det med senk/sportsunderstell. Jeg kjenner dumper godt, det er en evig kamp for ikke å treffe hull og en felg sprakk i fjor sommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 15, 2013 Share Skrevet April 15, 2013 www.Gsbildeler.no www.felgen-garage.de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå