Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ja dette er til facelift, eller det er produsert i 90. Men det passer nok i pre også.

Det må sendes til deg

Skrevet

ja, om du ser på hjemmesiden der så ser det ut for at di har, men om man må sende inn sitt instrument eller hvordan di gjør det vet jeg ikke.

Skrevet
ja, om du ser på hjemmesiden der så ser det ut for at di har, men om man må sende inn sitt instrument eller hvordan di gjør det vet jeg ikke.

Ikke så mye på hjemmesiden de har enda, men var et E30 instument der. Det var tøft. Kunne hatt et som ser originalt ut som går til 300kmt og til 9000 omdr.. :D

Skrevet

Pent instrument:) M3 målere kan flyttes over, men jeg tror at man må bytte kodestikket, ettersom den her går til 310km\t og 8000omdr. Sånn jeg har skjønt det, er det kodestikket som avgjør hvor nåla skal vise.

Skrevet

Man skal bruke kodestikket fra den bilen man skal ha det i om jeg ikke tar feil. Normalt kommer de uten stikk. Jeg bruker ihvertfall fra mitt originale instrument og det funker strålende.

Skrevet

Og så ikke folk sammenligner med de som bare har fått nye skiver som "fortsetter" utover området til viseren så er disse kalibrert om og viser "korrekt" hastighet hele veien opp.

Kupp til denne prisen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...