jonas1/// Skrevet Desember 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2013 Nei blir ikke noe klokere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 Hva har du prøvd å bytte av forskjellige komponenter da? Jeg er litt usikker siden jeg har datasprut, men det er vel Bosch Motronic 1.3 på disse motora? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Desember 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2013 husker ikke navne på hjernen nå i farta.. men er vel noe såntHar prøvd med annen hjerne som også var chippet, sveiv litt annerledes men ikke bedre, har bytta div sensorer.Må bare få sett i ny lamda og låne en luftmengdemåler og prøve da.Har og byttet pluggerDriver og tektylerer hjulbuer om dagen så ikke så mye bilder foreløpig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sndvik Skrevet Desember 12, 2013 Share Skrevet Desember 12, 2013 Følger med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Desember 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2013 Leter etter koblingskjema for e30 med s38 noen som kan hjelpe meg med dette?? Har søkt og søkt men finner liksom ikke noe skikkelig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet Desember 18, 2013 Share Skrevet Desember 18, 2013 Hvis du ikke finner noe, kan du jo finne for ecu da, for det finnes jo garantert også kan du prøve å følge ut derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Januar 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2014 Skjer ikke alverdens men litt blir gjort, Har tektylert hjulbuene bak http://img.tapatalk.com/d/ 14/01/08/ugege6u7.jpg Holdt oppe selene for å se hvordan det blir, tror det blir bra Ellers kommer jeg ingen vei med motoren, vurderer faktisk e annen motor.. Noen som vet om noen som har eu godkjent biler med for stor motor? Blir det lagt merke til? Må på eu med denne nå så må vel kansje inn med en m20.. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Januar 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2014 Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Januar 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2014 Har fått tak i en m20b25 som skal inn nå sånn at jeg får beholde skiltene .. Har og fått på m tech2 sideskjørtene og panelene på den ene siden, så det kommer seg sakte men sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet Januar 24, 2014 Share Skrevet Januar 24, 2014 Det nærmer seg noe Hvor lenge blir m20'n sittendes i da? ut dagen den er godkjent for 2 nye år? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Januar 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2014 Ja begynner å ligne noe, ble ferdig med andre siden med m-tech 2 nå så er ikke så mye kosmetisk igjen nå Haha ja sannsynligvis ikke lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Januar 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2014 Ferdig med det meste utvendig nå Nye nyrer, details Kunne ikke finne ene dekselet til fangeren så da måtte ebay hjelpe meg Felgene har jeg lyst å ha hvitt senter på, får se om det blir noe denne sesongen..Ellers er s38n på vei ut og inn med m20 kommer nok bilder iløpet av helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Januar 31, 2014 Share Skrevet Januar 31, 2014 Hvit senter blir fett... Hva med plastidip som midlertidig? Men Du må få polert kantene også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Januar 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2014 Ja har vært inne på tanken Ja trenger polering men er veldig skitne på bilde og da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Februar 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2014 Har tatt ut motoren nå Noen bilder hvordan det blir gjort Og nå leter jeg etter ny maskinist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå