BMW E30 325 Skrevet April 16, 2014 Share Skrevet April 16, 2014 så bra at du fant ut av det jonas1/// reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan magnus Skrevet April 16, 2014 Share Skrevet April 16, 2014 Topp stemning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet April 16, 2014 Share Skrevet April 16, 2014 Grattis, dette fortjente du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet April 16, 2014 Share Skrevet April 16, 2014 Slenger meg med å følger videre. Utrolig flott bil, og kule bilder fra bensinstasjonen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet April 16, 2014 Forfatter Share Skrevet April 16, 2014 Jo takk Hjalp litt på motivasjonen med den bilen kan man si Må bare få kjørt litt og få alt opp og gå så prøver jeg meg på en eu kontroll ganske snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet April 18, 2014 Forfatter Share Skrevet April 18, 2014 Litt påskebilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleedvard Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Skrike hvis du skal selge den meget pen bil du har! absolutt drømmebil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet April 24, 2014 Forfatter Share Skrevet April 24, 2014 Takk for det Hehe er ikke noe fare for at denne blir solgt med det første Skal m3 motor i denne:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet April 24, 2014 Forfatter Share Skrevet April 24, 2014 Bilder er altid bra for di som gidder og følge med her Snart klar for eu, sliter litt med at den lekker fra oljefilterhuset i bunnen er liksom en låsering der det lekker. Noen som har vært borti det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Det blir ikke ekstra trykk der da? i og med at du ikke bruker oljekjøler. Prøv et hus fra 320 Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet April 24, 2014 Forfatter Share Skrevet April 24, 2014 Tanken slo meg også men lekker når den står stille og så rart om det skulle være det og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Da er det nok ikke det. Det er vel en slags ventil den saken der. Bytt ut hele greia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet April 24, 2014 Forfatter Share Skrevet April 24, 2014 Hehe fare for det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet April 25, 2014 Share Skrevet April 25, 2014 jeg har vært borti det, lekker der pga er en oring som sikkert er 20år+ finner "kit" både hos bmw, gs, koed og ebay. bytta en slik sist jeg var hjemme. men vær obs det er thermostaten til olja inni der, ei fjør som kommer skytende når du plukker sundt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet April 26, 2014 Forfatter Share Skrevet April 26, 2014 Opererte litt igår og fikk bytta oringen fra et annet filterhus, håper det gjorde susen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå