jonas1/// Skrevet Juni 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2014 Litt mer bilder Og så enda en kjedlig update med bilen for di som gidder følge med, har kjøpt vader interiør! Kun prøvemontert foreløpig, må lage noen fester bak og modifisere festene framme litt hare4, rayo84 og R Andersen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 21, 2014 Share Skrevet Juni 21, 2014 Så veldig bra ut trur jeg ærlig talt må si at vader intriøret er det peneste BMW har laget kommer til å bli bra dette ^^, Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Juni 21, 2014 Share Skrevet Juni 21, 2014 Hvor høyt/lavt sitter man i Vader-stoler? Noe det samme som originale E30-stoler? Og er det mye mekk for å få de på plass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Juni 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2014 Synes og vader er det peneste interiøret Ja synes ikke di kom noe høyere hvertfall Må lage noen festeplater men det ligger det tegninger på div bmw forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Juni 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2014 Fikk montert 25% diffbrems idag, ble bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet August 1, 2014 Forfatter Share Skrevet August 1, 2014 Skjer ikke så mye her foreløpig har enkli bare brukt bilen Men kan jo altids legger ut noen bilder Felgene er tilsalgs om noen er intrissert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet August 1, 2014 Share Skrevet August 1, 2014 Pen bil! Men er det bare jeg som ikke sitter noe godt i vaderstoler? :-/ Morty999 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet August 1, 2014 Forfatter Share Skrevet August 1, 2014 Takk for det Ja jeg synes di er gode å sitte i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet August 5, 2014 Share Skrevet August 5, 2014 Bilen er gjennomført begynner å bli! Skal du selge m-tech stolene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet August 5, 2014 Forfatter Share Skrevet August 5, 2014 Jo takk Har aldri hatt m tech stoler kun orginal sofastoler med hull i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet August 5, 2014 Share Skrevet August 5, 2014 Åja, mente du hadde det jeg. Sikkert noen andre det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet August 6, 2014 Share Skrevet August 6, 2014 Flott bil!Ble bra med vader stolene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet August 6, 2014 Share Skrevet August 6, 2014 kult og pent med Vader og røde belter, jeg for min del sitter mye bedre i E30 sport stoler kontra Vader men E36 stolene er helt klart penere Morty999 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet August 6, 2014 Forfatter Share Skrevet August 6, 2014 Jeg er veldig fornøyd med interiøret Hadde lyst å gjøre noe annet med interiøret enn e30 sportstoler som så og si alle har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet August 9, 2014 Forfatter Share Skrevet August 9, 2014 Ramler inn litt gromdeler her E36 m3 3.2 bremser framme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå