Laudrup Skrevet Mars 22, 2015 Share Skrevet Mars 22, 2015 deilig det da! er jo svindyrt å få tak i det nå! oO Dyrest og best Men får langt billigere alternativer bare man er villig til å sette på adapter på spindler og kalippere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 22, 2015 Share Skrevet Mars 22, 2015 (endret) Det er nok det ja! Lest litt på nette og var vel snakk om noe dårlig hjulgeometri og bumpsteer med e36 bærearmer osv så jeg er litt skeptisk til ombygging uten om det orginale. Men der igjen så har jeg ikke prøvd ut noen av delene så kan ikke si no på det Sent from my iPhone using Tapatalk Endret Mars 22, 2015 av Freakshow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet Mars 22, 2015 Share Skrevet Mars 22, 2015 (endret) Det er nok det ja! Lest litt på nette og var vel snakk om noe dårlig hjulgeometri og bumpsteer med e36 bærearmer osv så jeg er litt skeptisk til ombygging uten om det orginale. Men der igjen så har jeg ikke prøvd ut noen av delene så kan ikke si no på det Sent from my iPhone using Tapatalk Bruker man de riktige delene, så skal det ikke bli så alle verst. Du kan jo se hvordan min ble, der er det i ikke så gal hjulgeometri og hjula står bra i forholdt til hjulbuen. Men man må bruke eksentriske gummiforinger og ikke poly Beklager okkupasjonen av tråden din Jonas. Endret Mars 22, 2015 av Laudrup Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Mars 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2015 Hehe bare artig med noe lesestoff Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet Mars 22, 2015 Share Skrevet Mars 22, 2015 Da vet man det[emoji1][emoji106] Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Mars 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2015 (endret) Driver litt med bilen hver dag Var ute for en vask Fikk montert tårnstaget, passte bra med fargen og heldigvis Har fjernet dashbordet for og ordne opp i noe elektrisk tull og har et grommere dash liggende Endret Mars 26, 2015 av jonas1/// Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 26, 2015 Share Skrevet Mars 26, 2015 spent på å se hvordan dashbord du har liggende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Mars 27, 2015 Share Skrevet Mars 27, 2015 Flocka dash? jonas1/// reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Mars 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2015 Skogsfisk er inne på noe nå RF91 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet Mars 27, 2015 Share Skrevet Mars 27, 2015 [emoji106] Hva slags taktrekk er det i bilen din, mtech? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Mars 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2015 Orginalt lyst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet Mars 27, 2015 Share Skrevet Mars 27, 2015 Okey. Jeg fikk laget et nytt i sort stoff, si ifra om du er interessert i å få laget et likt[emoji4] Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 27, 2015 Share Skrevet Mars 27, 2015 Utrolig fin bil du har! Helt riktig på alle måter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 27, 2015 Share Skrevet Mars 27, 2015 Okey. Jeg fikk laget et nytt i sort stoff, si ifra om du er interessert i å få laget et likt[emoji4] Sent from my iPhone using Tapatalk hvordan sort stoff da? uansett så er det nok penere en det lyse orginale oO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet Mars 27, 2015 Share Skrevet Mars 27, 2015 Det er til bil ja[emoji4] Mitt er til Mercedes, men man får jo det man betaler for. Sent from my iPhone using Tapatalk Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå