Gå til innhold

Passende felgdimensjoner til E46?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurte på hvilke dimensjoner som vil passe på min Bmw e46 2002 sedan? prøvde et sett med felger med dimensjonene 235/35 R19 og disse subbet bak og var for breie foran og en smule bak. Kan ikke særlig mye om dette.

Noen dimensjoner som vil passe på min e46 ville vært kjekt! takk :)

Skrevet
Jeg kjørte med 235/35/19 med 8,5" felg forran og 9,5" felg bak, dette skuret ikke, og bilen min vart senket ;o

Var dette coupe eller sedan? eller er det noe forskjell på de? På min så subbet den bak, fordi den gikk utenfor kanten. Foran gikk den 2-3 cm utenfor skjermen foran. Utrolig kjipt.

Legger ved et par bilder.

7srtywoiv755iy3dita5.jpg

gwn7obvxfnvliz59jm4q.jpg

m47zhczvktb9csiiraoq.jpg

Skrevet

Diefo, på bildene dine er det definitivt innpresset og ikke bredden på felgene som er problemet..kan se ut som 5 serie innpress..(som gjør at felgene sitter lenger ut enn på en 3 serie - som har høyere innpress).

Skrevet
Diefo, på bildene dine er det definitivt innpresset og ikke bredden på felgene som er problemet..kan se ut som 5 serie innpress..(som gjør at felgene sitter lenger ut enn på en 3 serie - som har høyere innpress).

Tusen takk for svar. Hva tror du vil kunne passe bedre? :)

Skrevet

Lenge siden jeg har hatt 3 serie men tror 9,5x19 ET 35-45 bak og 8,5x19 Et 30-35 forann bør passe bra..235x35x19 forann og 265x30x19 bak :-)

Skrevet

Som PenguiN- her sier, dette ser ut som noe som kan sitte på en 5 serie.

Var sedan`en :)

Se i 318 loggen min i signaturen.

felgene var: 19"x9,5 et 35 bak og 19"x8,5 et 35 forran

Med 235/35/19 dekk

Skrevet
Som PenguiN- her sier, dette ser ut som noe som kan sitte på en 5 serie.

Var sedan`en :)

Se i 318 loggen min i signaturen.

felgene var: 19"x9,5 et 35 bak og 19"x8,5 et 35 forran

Med 235/35/19 dekk

Jeg skjønner ikke.. det er er samme dimmensjoner som er på mine felger, men de passer fortsatt ikke? hmm.

Skrevet

Det du postet bilde av kan godt være like brede felger / dekk, men ET (innpress) ser ut til å være lavere, altså felgen ligger lenger ut. Det betyr at det mest sannsynelig er 5/7 serie felger.

Se bak på felgen etter "ET"..er det f.eks 15 - 25 så er det 5 serie felger...!

Skrevet
Det du postet bilde av kan godt være like brede felger / dekk, men ET (innpress) ser ut til å være lavere, altså felgen ligger lenger ut. Det betyr at det mest sannsynelig er 5/7 serie felger.

Se bak på felgen etter "ET"..er det f.eks 15 - 25 så er det 5 serie felger...!

Okei, takker for svar! Skal se etter dette :) Kjipt å ikke få brukt disse..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...